1 Laatst bewerkt door merlette (03-11-2007 11:04)

Onderwerp: Dolfijnen eiland

Vandaag wordt de verjaardag van Alexandra met de hele familie gevierd. Op haar verlanglijstje stond een stapeltaart met dolfijnen. De taart is gemaakt van gewone cake met fondant want er mocht geen vulling in. Als onderbord heb ik het kartonnen taartplateau van de Hema gebruikt en hij is dus toch redelijk sterk dat hij een stapeltaartje houdt en niet doorzakt. De doorsnedes van de taartjes zijn 15 en 20 cm en beide taartjes zijn 8 cm hoog.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SWGDMN8F.jpg

2

Re: Dolfijnen eiland

Prachtig Irene... wat een superstrakke taart!

Die palmbomen (met kokosnoten, hihihi), de dolfijnen en het topstuk bovenop...

Gewone cake zei je? Da's volgens mij nog eens extra zwaar! Goed taartbord dus, van de Hema!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Koenie schreef:

Gewone cake zei je? Da's volgens mij nog eens extra zwaar! Goed taartbord dus, van de Hema!!!

Het taartbord is natuurlijk niet zo stevig als een gewoon bord want hij wiebelt wel een beetje dus ik denk dat we wel voorzichtig moeten snijden. Maar dat wiebelen zal hij ook doen met een gewone slagroomtaart. Het blijft natuurlijk gewoon karton. Het onderbord valt in ieder geval niet tegen want ik had eerst hierover zo mijn bedenkingen.

Schitterend!!! Hoe krijg je die dolfijn toch zo mooi geboetseerd???

5

Super taart hoor,
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

6

Ik vindt het een heel mooi taart geworden. De dolfijn, palmbomen, kokosnoten, de dolfijn randje .. *zucht* need i say more?

Groetjes Tweety!

7

Mooie taart, blijf het leuk vinden dat je een heel herkenbare stijl hebt!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Wat een schitterende taart!

9

Wat is íe ontzettend mooi maar ook leuk geworden.
Mijn zoontje heeft net nieuw dolfijnen behang en hij vond dat íe er prachtig bij zou staan.
Een topper!

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

10

prachtige strakke taart geworden ! Hoe staat die dolfijn zo mooi rechtop ?? heel erg leuk bij elkaar, met die palmbomen en golven !!

11

heel mooi gemaakt en leuk verzonnen ook. top. :Y

12

Leuk zeg en mooie dolfijnen!!!

Groetjes van Jette

13

Moo...i en superstrak uitgevoerd!!!
Duidelijk het jaar van de dolfijn dit jaar ;)

14

Wat een leuke stapel, welk meisje van elf houdt er nou niet van dolfijnen? Dus dit moet een toppertje zijn!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

15

ooohh leuk die dolfijnen stapeltaart!!!

16

Wat mooi en superstrak gemaakt! :Y

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

17

Super mooi! Hoorde gisteren toevallig van een meisje dat een dolfijnentaart wil voor haar verjaardag...maar ja, ze is pas in maart jarig!
Leuke kaarsjes trouwens, waar heb je die gescoord?

Je hart fluitsert, luister goed!

18

Irma schreef:

Leuke kaarsjes trouwens, waar heb je die gescoord?

Hoe het winkeltje heet, weet ik niet meer. Het zit in de Orangerie in Apeldoorn op de eerste verdieping op de hoek waar je ook de Hema in kan lopen. Het winkeltje verkoopt allerlei snuisterijtjes zoals kaarsen, lampjes, kussentjes etc. Ze verkopen daar deze nummer kaarsjes en ook schattige cupcake vormpjes met bloemetjes en bijpassende servetjes.

19

Heel mooi gemaakt!

20

leuke kleuren en super hoe de dolfijn er uit springt!

21

Erg leuk en kleurrijk, wordt er helemaal blij van!

22

Wow wat een mooie taart weer zeg, was net bijgekomen van die Halloweenstapel van je ;) en nu alweer zo'n kunstwerk!! Supergemaakt!! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

23

Ziet er super uit!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

24

geweldig mooie taart. en de vorige ook. ben even niet in de gelegenheid geweest om te reageren maar heb wel alles gevolgt en moet zeggen. het zijn en blijven kunstwerken.

25

Errug leuk zo met die dolfijnen enne van die palmbomen krijg ik zo'n zin in een lekkere vakantie naar ver weg de Malediven ofzo HEERLIJK!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.