1

Onderwerp: taarten van zaterdag

Voor mijn buurmeisje, ze werd 4 en had een vlinderfeestje.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZWJNWOHA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EVW3PM3P.jpg

Het bovenste taartje had ik woensdagavond bij Marianne gemaakt, gevuld met aardbeienjam en botercr

Je hart fluitsert, luister goed!

2

Re: taarten van zaterdag

Wat een lieve vlinder zeg, echt leuk!

En een lekkere chocoladetaart.

3

Wat een leuk vlindertaartje, wat een vrolijke vlinder - de zon gaat ervan schijnen! Ben dol op vlinders. Tis voor een vierjarige, maar ik zou er op m'n veertigste ook nog dolgelukkig mee zijn (maar da's makkelijk kletsen, want word pas 38)

Groetjes, Moon

4

De vlindertaart vind ik echt een schatje zeg, wat leuk ook een vlinderfeestje, zie al die meisjes al ronddwarrelen daar, echt lief :-D

Enne goed hoor die voor de buurvrouw van 40, hoop dat iemand dat ook voor mij doet, als ik 40 word kan ik wel een hele grote chocoladebom gebruiken denk ik zo :+

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

geweldig mooie taart. en de vorige ook. ben even niet in de gelegenheid geweest om te reageren maar heb wel alles gevolgt en moet zeggen. het zijn en blijven kunstwerken.

6

Heel gaaf vlindertaartje! echt een lieffie. En die andere is vooral erugh lekker, maa rnatuurlijk ook mooi hoor.

7

Wat een schattige vlindertaart, heel mooi :Y en de andere ziet er erg lekker uit :9!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

hele mooie taarten , vind de vlinder erg grappig .

groetjes brigitta

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

9

Die vlindertaart is heel erg vrolijk ;) Mooi hoor!
Ik vindt ze allebei heel erg mooi! Goed voor je dat je een taart voor de buurvrouw hebt gemaakt ;) Nu kan ze er niet meer onderuit!

Groetjes Tweety!

10

Wat een lieve vlinder zeg! Mooie taarten hoor! en ja...van je buurvrouw moet je het maar hebben!

11

Och... wat een superlieve vlinder zeg... hij (of is het een "zij"?) kijkt zo blij... hihihi...

... en die 40 is lekkerrrrrrr ... :9 :9

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

wat een leuke taart, die vlinder, echt heel vrolijk en de chocobom is ook leuk en lekkerrrrrrrr, de buurvrouw hangt eraan :lol:
ben je al aan je crispietaart begonnen? ik ben zo benieuwd hoe dat gaat worden met die sponzentaart ;)

Alles goed???? nee 3 fout

13

Ik vind die glans van de taart zo mooi....

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

14

Oooooo, wat een schattige vlindertaart!
En die met choco..... MJAM!

15 Laatst bewerkt door Irma (06-11-2007 18:47)

@petra: die taart staat voor 30 november gepland! Als ik er nu al aan begin, zijn de vissen a tegen die tijd al weggezwommen ben ik bang =D

Je hart fluitsert, luister goed!