Onderwerp: Mijn herfst taartje waar ik trots op ben. haha
Hoi,
Gisteren gingen we freubelen bij Carin in Oestgeest, erg gezellig, en ik wilde altijd een leuke herfst taart voor mezelf maken. Ik heb 4 weken erover gedaan om te bedenken wat voor vulling ik zou doen . Ik wilde eens totaal iets anders en werd toch een oefen taartje. Uit eindelijk heb ik mascrapone met pepernoten gedaan, om uit te proberen voor een sinterklaas taart. Tijdens het snoepen was het best machtig, Mascha gaf een goede tip om gewoon speculaas kruiden er door te doen inplaats van pepernoten.
Ook heb ik de taart voor eerst in drie lagen gesneden, en de bovenste laag met chocolade pasta / botercreme door elkaar gemixt. Ik ben benieuwd hoet het eruit ziet met aansnijden, zal dan nog wel even een foto maken. En verder is de taart afgesmeert met de chocolade botercreme. De marsepein is gekleurd met cacao.
En Marianne en Karine het smaakt inderdaad lekker marsepein met cacao. En ik vind het trouwens veel mooier de kleur dan als je wilton gel bruin gebruikt.
Bedankt voor het kijken, en ik ga weer door met boetseren van zwarte pieten. Op naar de volgende opdracht
www.taartenvanmanika.nl