1

Onderwerp: Hallo allemaal.

Hallo allemaal,

mijn naam is Dyon en ben 24 jaar.
Ik hou van creatief bezig zijn en taarten bakken lijkt me super om te leren.

Ook is het zo dat wij gaan trouwen in 2008 en ik ben op zoek naar iemand die onze taart zou durven te bakken.
Wie weet durf ik het zelf wel aan na een tijdje oefenen, maar als iemand zich aanbied...

Zelf ben ik nu meer bezig met de beginfase, cake bakken, muffins, appelkruimel enz.
er moet een begin zijn, later wil ik echt met marsepein leren werken.

Groetjes, Dyon

Re: Hallo allemaal.

Nou hier zit je goed hoor!

als je flink doorleest en een beetje gaat oefenen wie weet of je het aandurft zelf aan de slag te gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat het me erg stresvol lijkt de taart er ook nog bij te doen.

Er zijn forum leden die dit jaar de stoute schoenen hebben aangetrokken en zelf hun taart gemaakt hebben dus wie weet kunne zij je adviseren.

heel veel succes en plezier met de voorbereidingen.

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

3 Laatst bewerkt door dyon (30-10-2007 21:25)

Hallo Saskia,

Bedankt voor de tip!
Mijn vriend vind eigenlijk dat ik het niet zelf moet doen, omdat er te veel bij komt kijken en ik genoeg andere dingen aan me hoofd heb dan de taart.

Maar wie weet, we gaan eerst maar eens oefenen.

Anders kan ik meschien bij een forumlid aankloppen :o

Vind het al super om alle creaties te bekijken.

Groetjes Dyon

4

Hallo,
Gewoon proberen, en of en workhop volgen. Heb ik ook gedaan en moet zeggen, dat ik er nog steeds geen spijt van heb.
En als iemand je taart zou willen gaan maken,misschien omgeving invullen. Dat werkt vaak ook wel.
Groetjes

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

5

Hoi Dyon,
Hartelijk welkom op het forum. Als je even verteld in welke omgeving je woont kan je vast wel iemand vinden die je bruidstaart kan verzorgen , samen met jou of als je het niet aan kan qua tijd zelf. Er zijn er hier genoeg die bruidstaarten maken ( incl. mezelf) dus er zal er vast wel een zijn die het bij jou in de buurt doet.
veel plezier op het forum en taartjes posten he.

Pluk de dag!

6

Bedankt meiden!

Nou taartjes posten duurt nog even we zitten midden in een verhuizing en tot nu toe bak ik er niks van hahaha, alleen muffins en appeltaart.

Wij gaan trouwen in Kaatsheuvel (brabant) daar moet de taart naar toe.
Maar ik ben eerlijk wij hebben geen enorm bedrag om er aan te besteden vandaar dat ik mij naar hier went, of het zelf probeer maar dat laatste betwijfel ik.

Maar een workshop volgen vind ik een super leuk idee!
Is er hier een topic over , wie, wat, waar, hoe?

Groetjes Dyon

7

Sorry, ik heb het topic al gevonden!

8

Ik woon in beuningen bij nijmegen. Dat is ongeveer 40 min. rijden van jou af.( we komen nogal eens in de efteling dus vandaar dat ik dat weet en de zus van mijn schoonvader woont ook in Kaatsheuvel) Geef workshops en maak bruidstaarten. Dus bij mij kan je terecht als je wil, maar op de pagina zoek elkaar staan ook andere dames die misschien dichter bij je in de buurt wonen. Weet dat Lonneke ( Lonnes) in de buurt van Breda woont. ( volgens mij net zo ver maar dan de andere kant op )

Pluk de dag!

9 Laatst bewerkt door Marit (03-11-2007 22:05)

Welkom! ikzelf ben ook nieuw en zal me ook even voorstellen zo

10

Hallo!

welkom op deze site en leuk dat je je voorgesteld hebt.
Het lijkt me een hele uitdaging je eigen bruidstaart te maken maar, wat Saskia al zegt, ook best stress-vol... Wie weet, tegen die tijd, gaat het je makkelijk af en draai je je hand er niet meer voor om... ;)

Vooralsnog: veel succes en vooral plezier bij het maken en decoreren van taarten!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl