1 Laatst bewerkt door Martinique (30-10-2007 13:28)

Onderwerp: Voorstellen

Hoi,

Ik ben Martinique, 29 jaar en helemaal verslaafd aan deze website.
Ik heb nog geen taart gebakken (nou ja, buiten de huis-tuin en keukentaart). Ik bedoel ik heb me nog niet durven wagen aan een taart met vullingen en marsepein/fondant.

Ik wil wel maar ik durf niet goed. Ik kom hier vaak wel even kijken naar al die prachtige kreaties van iedereen. Misschien durf ik me er binnenkort ook aan te wagen. Ik wild in ieder geval eerst een simpele taart maken om te kijken of ik het wel in me heb;-) Voordat ik allerlei dure spullen aan ga schaffen.

Tips zijn altijd welkom!

Gr. Martinique

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

Re: Voorstellen

Hoi, Welkom op dit -inderdaad- verslavende forum!! Gewoon proberen een taart!! Ik heb ook nog maar 1x een taart geshowd, maar 't is gewoon echt leuk om te doen!

Welkom bij de club hoor!

Ik denk dat iedereen het in zich heeft als deze site onder berijk is.
gewoon goed kijken en veel lezen en voor de echte lastige dingen misschien een workshopje volgen!

Succes met de nieuwe hobby!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4 Laatst bewerkt door lune (30-10-2007 15:10)

Hoi welkom en niet alleen meelezen.........gewoon beginnen, bakblik, mix, marsepein en een paar kleurtjes en misschien wat uitstekers (in de kleidoos van de kinderen?)en gewoon doen, heel veel vragen stellen, kijken in how to's en beginnen, al doende leert  men het best.
en in 2e hands winkels rondsnuffelen voor bakblikken, taartschalen uitstekers etc.
dan zien we binnenkort jouw taart hier ook verschijnen, maar pas op..........als je er een gemaakt heb, ben je besmet

Alles goed???? nee 3 fout

5

Wat een lieve reakties zeg! Bedankt, ik voel me al helemaal thuis hier.
Ik geloof graag dat je er eenmaal aan begonnen niet meer zonder kunt. Dat heb ik al met de foto's van de meest prachtige kreaties. Ik kom steeds weer terug om te kijken!

Ik zal zeker veel vragen stellen en vanalles opzoeken hier en zal vast jullie hulp af en toe nodig hebben. Fijn dat ik dan hier terechtkan.

Liefs Martinique

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

6

Heee Martinique (wat een prachtige naam zeg!)

ik zeg maar zo: gewoon doen!!!

Al ziet de eerste er misschien niet helemaal uit zoals je in gedachte had... smaken zal ie zeker. En als je eenmaal begonnen bent, ben je vast niet meer te houden!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl