Onderwerp: roze meisjes-kasteel
Hier is het kasteel met de gouden torens Gewoon van een plak opgerolde fondant gemaakt uiteindelijk.
Het lijkt een beetje een lege taart op de foto terwijl ik hem in het 'echt' toch wel erg druk vind al...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » roze meisjes-kasteel
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier is het kasteel met de gouden torens Gewoon van een plak opgerolde fondant gemaakt uiteindelijk.
Het lijkt een beetje een lege taart op de foto terwijl ik hem in het 'echt' toch wel erg druk vind al...
Mooie torentjes met dat goud !
Ooooooo.... gaaaaaaaaaf!!!!
Mascha, wat een topstuk!!!! Tot in de kleine details!
Vertel eens: het onderbord is geheel bedekt met fondant? En zie ik nou ook hoogteverschil in het onderbord (bij de brug zeg maar), of is dat gezichtsbedrog?
Mooi met dat goud, uiteindelijk een 'plak fondant'... tja... het klinkt zo logisch en makkelijk, maar dat was het vast niet!
De hengsels aan de deuren... de rozen tegen de toren aan, de kikker met kroontje in de vijver... mens... ik blijf er naar kijken...
Schitterend, met een dikke vette S !!!
Hoelang ben je bezig geweest?
Must have been hours...
Ik vind 'em niet "leeg" hoor!
Erg leuke taart! Heerlijk meisjesachtig!
Oh wat is die super geworden !!!! Heb je hem vanavond af gemaakt na de meeting ?
Vertel eens: het onderbord is geheel bedekt met fondant? En zie ik nou ook hoogteverschil in het onderbord (bij de brug zeg maar), of is dat gezichtsbedrog?
Hoelang ben je bezig geweest?
Must have been hours...
Ik heb het onderbord inderdaad helemaal bedekt met fondant. Het was wel h
Erg leuk gedaan!
WOW!!!!!
Ik wilde dezelfde vraag als Manika stellen... dacht nog... je ging hier om 17.00 weg... hoe krijg je dat voor elkaar...
Maar ja, goede voorbereiding is het halve werk!
Ik vind hem prachtig! Ik was van plan om voor mijn dochter zoiets te maken (ze is in maart jarig en ik denk er nu al over na!) maar als ik deze van jou zie dan durf ik me er niet meer aan te wagen!
Echt een meisjeskasteel ! En die torens zijn echt super geworden !
Wauw, een super meidenkasteel!! Erg mooi gedaan!
Echt een meisjes kasteel, met dat roze! Mooi hoor.
Ik vind m super!! De prinses uit het raam en alles wat Koenie ook al noemde: erg gaaf!!
mooi is je taart zeg!!
Wat een superlief echt meisjesachtig kasteel! En altijd eel fraai zo'n onderplaat helemaal in stijl meeversierd !
O Mascha, wat een prachtstuk!! En je torens zijn super goed geworden!! Het is een heel mooi geheel zo bij elkaar en ik vind hem helemaal niet leeg!! precies goed perfect af!!
Wauw, wat een mooi meisjeskasteel.
Ooh wat een mooi kasteel! Leuk ook om de onderblad zo te bekleden, zo wordt het mooi een geheel!
Leuke details zoals gouden torentjes, kikker met kroontje ,rozenklimmer,...heel knap gedaan hoor!
Een echte meidentaart !!!
En dat van de drukkigheid...dat vind ik nou ook altijd...op de foto lijkt een taart meestal een stuk minder druk dan in het echt (hahaha..nou ben ik NOG nieuwsgieriger naar alle taarten van Wendy in het echt )
Hey Mascha, zat net vanmorgen te denken wanneer dat kasteel nou ging komen en voìla op mijn wenken bediend Het is echt prachtig geworden, supermooi afgewerkt, de gouden torens zijn echt en je onderbord met bruggetje en vijver... wat een werk, meid maar dat kun je er ook helemaal aan af zien!!
prachtig geworden, hoeft niets meer bij helemaal goed zo !!
Echt super! Die kikker, dat meisje in het raam. Heb even lekker ingezoemd hoor in je album. Leuk!
Dit zijn echt dingen waarbij je je helemaal uit kan leven en als dit dan het resultaat is, super toch!
Wauw onwijs mooi gemaakt!!!
Oh ja nu MOET ik ook reageren.................:rolleyes:
want dat had ik beloofd
Ik vind het echt een SuperTopKasteel en ik denk niet dat ik deze aan Amber laat zien (alhoewel misschien kan ik haar van de Winx afhalen
groetjes KiT
Zo wat een kasteel zeg! Echt een pronkstuk.
vind je torentjes heel cool. Hoe heb je dat gedaan dan? Oprollen klinkt echt te simpel.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » roze meisjes-kasteel