1

Onderwerp: Ikea bolletje

Hoi,

ff een vraagje, ik heb een Ikea bolletje van 12cm doorsnee. Hoelang moet ik deze bakken? (ik neem aan op 175 graden). Bedankt voor de tips alvast!

Groetjes,
Bianca

2

Re: Ikea bolletje

Ik doe hem 8 minuten op 140, 8 minuten op 165 en 10 minuten op 180. Gaat altijd goed :Y (biscuitmix van de webshop)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Bedankt Marianne!! (en natuurlijk gebruik ik de mix van de webshop) ;)

Groetjes,
Bianca

4

ik zit eens te kijken op de site van ikea, want ik wil ook zo'n bolletje, maar kan m niet vinden, weet iemand waar ik die kan vinden op de ikeasite? heb m zelf ook nog nooit daar live gezien ( en ik ben toch echt een ikea fan!! ) :)
alvast bedankt!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5

Ik weet niet waar hij staat op de site. Er heeft wel eens ergens in november een linkje gestaan volgens mij geplaatst door tweetie. Heb je daar wat aan? zoekt mischien makkelijker.Ohe, en bij ons in utrecht kun je ze in iedergeval vinden bij de keuken spullen bij borden enzo.
Gr Gurdie

Taartie La Mama

6

Hoeveel gram klaargemaakte bakmix doen jullie erin? Bij mij loopt het over of hij wordt niet hoog genoeg.

7

Ik maak voor 6 bolletjes 300 gram mix, 240 gram ei en 30 gram water klaar. Per bolletje gaat er ca. 100 gram klaargemaakte mix in.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

ik kom net terug van de koopzondag bij ikea, en heb de Blanda schalen meegenomen.. van heel klein, tot 20 cm, die allergrootste leek me een beetje overdreven.
Ik ga eind van de week 2 dooptaarten maken, dus hou vast wel een stukje marsepein over waar ik een leuk half bolletje van kan bekleden... :)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com