26 Laatst bewerkt door wendy (03-11-2007 11:48)

Re: hello kitty weer op een stapeltaart. :D

Bedankt voor de complimenten. :D
Wietske, de jarige belde me op dat ze haar verjaardag samen vierde met een vriendin en ze vond het zo raar staan als de taart dan alleen voor haar zou zijn. ;) Dus of de naam van haar vriendin erbij mocht. :D Natuurlijk. :Y
Ze heeft hem gisteren opgehaald bij Ruud en ze vond hem helemaal super. Hihi, haar man of vriend had echt zo iets van, jee, moet ik mee om een taart op te halen??? :S
Nou, toen hij hem zag snapte hij het wel. :D

O ja, de balletjes had ik wel al vaker gebruikt en wilde dus al een witte balletjes rand maken, maar ik was nog aan het denken hoe ik goude accenten in de taart kon verwerken. Karin, jou taart bracht dus inspiratie met jou goude balletjes, nog bedankt h

27

Wat een schitterende taart. Ook ik ben het met de meeste eens, dat een donkere achtergrond mooier is.

28

hahaha, nou inderdaad hoor Wendy de balletjes kom je bij heel wat taarten tegen, maar dat je door mijn taart op de gouden balletjes kwam is alleen maar leuk.

En ik vind je taart echt prachtig, de kleurtjes, de details de afwerking.

Ja en het boetseren wat kan ik daar nog over zeggen wat al niet gezegt is: SUPER.

Ik zelf kom niet verder dan de balletjes, dan heb ik wat boetseren betreft mijn max bereikt. Maar gelukkig  ;) hoeven we niet allemaal dezelfde taarten te maken.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

29

Wat heb je Kitty weer mooi geboetseerd, zo leuk met dat kroontje en cape en de afwerking is ook weer helemaal geweldig, mooie strikken.

Enne mijn stem gaat ook naar Ruud, vind hem er echt uitspringen met een donkere achtergrond, heb je ook geen last van de schaduw die je bij het wit wel ziet.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

30

Hij is weer helemaal,super de wendy taart
Ik heb het toch steeds weer dat als ik een post van je zie staan die als eerste aan geklikt wordt en het minstens 5 min. duurdt voordat je alle details gezien heb.Helemaal goed.

En ik vind de witte achtergrond mooier, dus wendy een stem erbij.... ;0

31

de lichte achtergrond vind ik mooier,weer een puntje voor jou!!
je taart is echt helemaal geweldig,mijn dochtertje zou jaloers op zo'n taart zijn,fantastisch!
groetjes danielle

32

wietske schreef:

Heel erg lief hoor ! Echt een hele zoete taart ! Ik had je taart al in je album gezien ;' maar eerlijk gezegd dacht ik dat de taart voor een tweeling was die bijv. 3 jaar werd :S  Snap niet helemaal de twee namen op de taart als het voor iemand is die 32 wordt... of ben ik nu zo blond :S

Mij was het niet opgevallen, dus ik heb even teruggescrold. En inderdaad, maar na de aanvulling van Wendy snap ik het...

Wat is je Kitty weer prachtig, zucht.... En dat van die balletjes dat ken ik, dat viel mij laatst ook tegen. En er gaat ook heel veel marsepein of fondant in zitten!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

33

ik vind je taart helemaal geweldig! en helaas heb geen mening over achtergronden ik kijk alleen naar de taart :Y wat een pronkstuk is het toch! elke keer sta ik weer versteld!!!!

ik functioneer alleen op suiker...

34

Hij is prachtig Wendy!!! Je Kitty ziet er ook super schattig uit met dat kroontje. Lekker zoet voor een 32 jarige :lol: !!
Enne.. Ruud heeft gelijk hoor, ik vind de donkere achtergrond ook mooier.. komt dat witte zo mooi op uit !!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

35

Wat een geweldige taart.
Enne sorry Wendy, maar ik vind de donkere achtergrond ook mooier. Dan springt de taart er echt uit en dat verdient ie wel!!!! :D

36

Ik vind de lichte achtergrond het leukste! Het 'meisje' voelde zich vast een prinsesje haha

37

Super gaaf weer, deze creatie van je. Qua foto komt de taart beter uit op een donkere achtergrond. Maar de taart blijft even mooi, welke achtergrond je ook gebruikt.

38

ik vind de lichte achtergrond mooier.

Wat een super taart weer !!! Wordt er bijna jalours van zulke prachtige taarten je maakt en bedenkt !! Super ik kom in geen honderd jaar zover.

Vind het een prachtige stapel !!

39 Laatst bewerkt door karine (03-11-2007 17:27)

Ik ben ook zot van een balletjesrand ..;ziet er zo snoeperig uit. En je Kitty is echt top gedaan hoor! Doe jij de oortjes er in een stuk aan? Ik heb ergens gelezen dat je dat met Nijntje wel doet? Hoe doe je dat eigenlijk ...vanuit welke vorm vertrek je dan? Ik weet niet hoe het komt maar bij mij lijkt de witte fondant zowiezo allerlei stofjes en pluisjes aan te trekken en komt het onder de vingerafdrukken te staan?
De hele taart is weer een echte knaller!
Ik stem voor de donkere achtergrond.

40

Schitterend, onwijs mooi gewoon!!!

Groetjes van Jette

41

Oooh deze is echt heel heel gaaf!! Echt een geweldige taart, ik ga er zo nog eens even uitgebreid naar kijken :) Ik vind de witte achtergrond mooier!

42

Wow, die is echt moooooi!!! Wat een schattige taart, en die Kitty is erg goed gelukt, lief hoor, met dat kroontje.

43

Heel leuk geworden.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

44

Donkere achtergond zonder die vage strepen!!!! :Y

Verder is ie weer helemaal super!!!! :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

45

Hele leuke vrolijke taart geworden.
Moet ik ook nog een achtergrond kiezen???
Euh,ik denk toch dat ik voor het zwart ga.

groetjes,natasja147

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

46

Hello Kitty rules! Of moet ik zeggen "wendy rules"? Of juist "Ruud rules"?  Weet je wat? Het klopt alle 3! Hello Kitty gewoon omdat ze altijd leuk & lief is om na te maken, Wendy omdat ze dat zo goed kan en Ruud omdat hij gelijk heeft qua achtergrond!

Je hart fluitsert, luister goed!

47

wat een gave taart weer!!!!
Al die stapeltaarten ik moet me er toch eens aan gaan wagen...

en ik ga voor de donkere achtergrond omdat je taart dan meer "spreekt"

48

Ik vind het echt een snoepie, superlief en mooi!! En je Kitty, wat een beauty zeg zo met die goudaccenten erbij, en ja ook die gouden ballen zijn super ;) :-D
Voor de achtergrond zou ik ook kiezen voor zwart maar misschien dan gewoon een zwart karton ofzo, nu zie je van die strepen..... sorry :O

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

49

Ik vind de taart echt super mooi...echt meisjesachtig..geweldig gewoon !!

Nu de achtergrond....
hmm...ik vind de donkere het mooist MAARRRRRR
Vaak zie je taarten waar de achtergrond met een bewerkingsprogramma donker is gemaakt en dan heb ik meteen zoiets van..jaja..taartje zeker niet zelf gemaakt. (en na wat speurwerk op internet blijkt dat dan ook vaak :D
In jouw geval is het wel duidelijk dat je de taarten zelf maakt omdat al je taarten toch een heel eigen stijl hebben en allemaal van dezelfde kwaliteit zijn dus in DIT geval zeg ik..donker is mooi !!!

50

Lara M. schreef:

Voor de achtergrond zou ik ook kiezen voor zwart maar misschien dan gewoon een zwart karton ofzo, nu zie je van die strepen..... sorry :O

Hahaha...die Lara !!! :D :D :D
Ik dacht dat het aan mijn vuile beeldscherm lag :D :D :D