1

Onderwerp: Almost married

En almost in de kliko.. het ging helemaal niet goed!
Sinds kort een emmer Ballina in huis, errug jammie, maar het scheurt!
Al het groen scheurde van de 'weg' en de 'lucht' af toen ik het oppakte...
Toen het grote twijfelmoment, alles weggooien of redden wat er nog te redden valt. Terwijl ik eigenlijk het eerste al besloten had, kreeg ik boven de prullenbak toch een arme-kindjes-in-afrika-gedachte ;)

Met heel veel geduld en de sugarshaper heb ik het wel weer een beetje goed kunnen maken, maar voor alle tijd die er in zit toch niet echt tevreden.
Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik begon me na de vorige puzzeltaart af te vragen of boetseren eigenlijk niet makkelijker en sneller is.
Ik ben er nog niet over uit.. wie het weet mag het zeggen :)

Anyway, het is een taartje voor vrienden die volgende week gaan trouwen. Ze waren er erg blij mee! En ik dus blij dat ik me toch in heb kunnen houden ;) :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8B6UYVDD.jpg

2

Re: Almost married

O ja, ik ben er ook nog niet over uit wie er rijdt ;) :lol:

3

hij is erg leuk geworden...en van al je problemen zie je helemaal niets...super gemaakt...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

4

Ik vind hem hardstikke leuk,leuk bedacht.
Enne hij rijdt,maar gooit even zijn handen in de lucht om te zwaaien naar de fotograaf hihi.

groetjes,natasja147

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5 Laatst bewerkt door marlies (03-11-2007 22:34)

Martine-nl schreef:

O ja, ik ben er ook nog niet over uit wie er rijdt ;) :lol:

HAHAHAHA Ik dacht gelijk stoere meid die rijdt tijdens de trouwerij.....

Mooi taartje hoor... Enne ik kan het ook niet eens worden met de ballina...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

6

Mooi taartje !
En ik heb de ballina ook al om die reden willen wegkieperen.
Volgens mij is puzzelen langduriger dan boetseren.
Mooi door de 3d effecten.

7

Wauw echt mooi hoor erg knap dat je de taart zo goed heb kunnen redde van de kliko!

Groetjes van Jette

8

heel erg leuk

9

staar.....staar........staar....ik zie niets, behalve een ontzettend gave taart die niet in een kliko thuishoort (alhoewel, als je op mijn tenen gaat staan gaat mijn kliko vanzelf open :lol: ) en tuurlijk rijdt de vrouw

Alles goed???? nee 3 fout

10

Tuurlijk waren ze blij! Het is een enige taart, joh!
En van je geworstel met Ballina zie ik niks!

11

Wauw... wat een mooitje!!!!

Ik vind het plaatje gaaf... enne de man rijdt... de vrouw is druk bezig met heeeeel andere dingen... ;) ... wie haar boeket opvangt onderweg, bijvoorbeeld...

Ik vind die Ballina ook heerlijk... heb vanille en chokolade... maar het is inderdaad supergevoelig...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12 Laatst bewerkt door wietske (03-11-2007 23:25)

Jeetje dat je die taart bijna de prullebak had ingep.... Hij is echt heel gaaf en je ziet echt helemaal niets van al je gezwoeg ! Meestal zie je dat zelf omdat jezelf weet waar de knelpunten ;) zaten.

En je ziet toch zo wie er rijdt ???? Zo´n vrolijk stel die hebben een echte chauffeur voorin zitten :lol:  :lol: En tja die chauffeur is niet te zien door de fantastische sluier en bruidsboeket van de bruid ;)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

13 Laatst bewerkt door Tweety1974 (04-11-2007 00:36)

Ik vindt het echt mooi geworden, en vindt het ontzettend knap hoe je alles weer zo netjes afgewerkt hebt, al ben je niet helemaal tevreden.
Enne, ik vindt de antwoord van Wietske het mooist ... over wie rijdt :) en ook van Koenie. ;)
Op een klein toevoeging na:
De bruid denkt ... hahaha, nu kan ik lekker taart bakken voor mijn man ...
En de bruidegom denkt: woohoooo ... ik mag nu alle taarten proeven ;) (of zoiets)

Groetjes Tweety!

14

Ik wou dat mijn mislukte taarten er zo uitzagen!! Erg goed gedaan!!
Enne...misschien staat de auto wel stil voor de foto!

Je hart fluitsert, luister goed!

15

O wat ben ik blij, dat je je hebt weten te beheersen, want 'eind goed al goed' hij is toch gewoon suuuuper?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

16

leuk!!!

17

Ik vind hem super :Y, niets te zien van je problemen hoor :nooo. Integendeel, ik vind hem echt heel leuk en heel origineel :Y.
En wie rijdt is duidelijk (tenzij het een engels paar is?): je ziet de achterkant van de auto, dus als Wietskes chauffeur niet aanwezig is, rijdt de bruid :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

18

Super leuk zeg, ik wou dat de mijne zo mislukte !!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

19

waaauuuwww deze is heel leuk gedaan.

en wat nou mislukt !!!!!!
ik wou dat mijn lucht en groen er zo uit zouden zien. ;)

we gaan deze gewoon bij de favorieten zetten als een heel leuk idee.:)

groetjes marlies

20

Prachtig! Van de problemen kan je niets zien en tja, ballina vind ik wel heel lekker maar daar heb ik ook vaak ruzie mee....
Ik sluit me ook aan bij Wietske :D

21

Ik zie echt helemaal niets van je problemen. echt het is een onwijs mooie strakke taart! Ik heb ballina nog in de kast staan, ben benieuwd of ik ook ruzie ga krijgen.

22

prachtige taart:Y tjonge blij dat het eindresultaat na al dat ploeteren toch zo mooi is geworden! ene...is er misschien een automatische robot die rijdt (magnetische weg en zo...) ;D

ik functioneer alleen op suiker...

23

Waanzinnig leuk gemaakt. Erg mooi.

24

supertaartje vind hem echt heel erg mooi!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

25

nou niets meer van te zien hoor van die scheuren. En hij is echt super leuk geworden, Daar zijn ze vast blij mee. Hopelijk is hij niet te lekker want als zij de hele taart opeet kan ze misschien net niet meer in haar trouwjurk...

groetjes Myrthe