26

Re: Poeh, hij's af: Animal Crossing - taart

Marianne,

Dat had je vast al begrepen maar ik vindt hem helemaal geweldig. Echt hoor !!!

27

Wauw!! Wat een super gave/mooie taart. En ja, de sneeuw maakt het toch echt wel helemaal af!!!! Geweldig!

Kijk gerust in mijn album!
http://www.mijnalbum.nl/Album=CSXEISWI

28

Echt geweldig zo!!!! Leuk effect met dat dekentje van sneeuw, en de poedersuiker is ook leuk, en het naambordje..................Ik vind m helemaal super!!!! Toby ook, neem ik aan?

Kreeg je m trouwens wel in de koelkast? :D

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

29

Haha, dat viel niet mee Jozien, ik moest er wel een plaatje voor verplaatsen ;)
Toby was helemaal blij :) Gelukkig maar, toen hij kleiner was kon hij soms zeggen: hij is pràchtig, het geeft

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

30

Hij is idd prachtig geworden!  En dat modeleren steek je echt veel werk in h

groetekes Kris

31

Mooie resultaat met de sterretjes! En met de extra's maakt het echt af! De taart is ook mooi strak zeg, want een vierkanten taart vind ik zooo moeilijk om te bekleden. Misschien zie ik het wel verkeerd, hoor, maar ik dacht dat ik de strepsilstokjes nog zag bij de poppetjes en ik dacht dat je dat misschien wel wilde weten, misschien kun je ze iets verder in de taart drukken. Maar goed als het niet klopt dan heb ik niets gezegd hoor :x!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

32

Mooi zeg!

33

Wat een leuke taart zeg en wat een werk.
Die details zijn ook erg leuk, zeker die peren en appels.
En idd het hartje op de deur.

Hoe heb je dat met die sterren gedaan?

cateren is ook gebakjes maken :)

34

Jaaaa daar is ie!! Geweldig Marianne, ja wel een heel klusje maar hij is super gelukt!!! Zo leuk die boompjes... :)
En dat huisje erbij is ook helemaal leuk!
Ja dat boetseren kost wel wat uurtjes he, maar ik moet zeggen dat die puzzelplaatjes ook heeeel wat tijd kosten hoor, ben nu met totally spies bezig.. pfffff.. daar zitten ook al een paar avondjes in hoor :D
Groetjes, Annette

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

35

Heel erg leuk geworden zeg. goed geboetseerd en ja, tijdrovend is het wel. ;) Maar, net als Annette vind ik puzzelen soms nog wel tijdrovender hoor. :)
Deze is iig top. :)

36

Trouwens, Marianne....

Mijn jongens zijn spelletjesverslaafd, en ik zag net ergens dat je animal crossing ook op de ninendo gamecube kunt spelen (en die hebben ze)

Is het een aanrader? Past het qua leeftijd een beetje? Ze zijn 7 en 9.....En dol op Sims, is het net zo iets?

Altijd handig, een goed kado-idee......:D

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

37

Marije schreef:

Misschien zie ik het wel verkeerd, hoor, maar ik dacht dat ik de strepsilstokjes nog zag bij de poppetjes en ik dacht dat je dat misschien wel wilde weten, misschien kun je ze iets verder in de taart drukken. Maar goed als het niet klopt dan heb ik niets gezegd hoor :x!

Het klopte hoor ;) Ik heb ze er inderdaad nog even wat verder ingeduwd, maar ik had pepsils gebruikt en die worden in cake toch wel zacht :S Leuk dat je op dat soort details let :)

Ikkie schreef:

Hoe heb je dat met die sterren gedaan?

Op het zeil uitgerold en uitgestoken en andere kleur ingelegd en toen met zeil en al op de taart gelegd. De sterretjes bleven niet eens erg plakken. Maar omdat het zooooo'n werk was, heb ik alleen de bovenkant gedaan en de zijkanten later apart bekleed. Beetje "tegen m'n principe", maar ik werd er helemaal ibbel van :o

Jozien schreef:

Is het een aanrader? Past het qua leeftijd een beetje? Ze zijn 7 en 9.....En dol op Sims, is het net zo iets?

't Is nog veel leuker! ;) Als ze Sims leuk vinden is dit echt wel een aanrader, zeker ook op de GameCube. Hou er wel rekening mee dat er dan af en toe dagelijks op een specifiek tijdstip gegamed moet worden :P want soms gaat Tortimer op vakantie en moet je dagelijks het licht van de vuurtoren aan doen :+
Het spel loopt gelijk met de echte tijd, ook dus de nacht, feestdagen, winkelopeningstijden (geen online winkel :D) etc. '

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

38

hij is super ik doe het je niet na,je ziet dat het gewoon veel werk is.echt mooooii

39

Oooohh, hij is GOED!! Ik vind 'm echt h

40 Laatst bewerkt door michelle (10-01-2007 14:42)

Jozien: Toch even reageren...
Wij hebben hier Animal crossing op de Gamecube en op de Dsen en ik zou (mochten jullie een DS hebben, die voor de DS kopen...Als je die eenmaal speelt is die op de Cube heel anders. Alletwee hebben ze voor en nadelen, grootste voordeel van de DS versie is dat je het overal mee naar toe kan nemen, omdat sommige dingen nou eenmaal alleen in de ochtend gebeuren etc. En kwa leeftijd, ik ben 33 en heb de DS van de kinderen met ACWW ingenomen :o dus nu hebben ze er ook 1 met ACWW en hun zijn dus 5 en 9 dus...alle leeftijden :) Maar...ik denk dat ACWW wel wat ingewikkelder is dan de Sims als je het spel volledig wil spelen dus wat dat betreft is denk ik hulp van een ouder (en evt. forum) wel handig.

Annibal: dan zijn we samen grote babies...ik zie het probleem niet, andere wel.

41

dat is nog heel goed gelukt met die sterretjes ! En zoals ik las een moeilijk iets.

42

Gave taart geworden Marianne!! Wat een werk, petje af hoor!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

43

Echt een prachtige taart alweer! Wat leuk met dat klokje!

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

44

pffff sprakeloos. Helemaal af is nog leuker dan leuk....terwijl hij zonder sneeuw al leuk was.
Toppertje! :D

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

Hij is prachtig geworden.Ziet er erg leuk uit.Ook de sterretjes op de grond  zijn erg leuk gedaan

Groetjes Astrid

46

Ik weet dat het al een oud bericht is, maar wilde toch nog even lovende woorden over deze taart geven. Ben zelf ook een enorme Animal Crossing-fan, speel het zelf al een hele tijd op de Gamcube en nu ook op de DS en kon niet geloven dat iemand er een taart van heeft gemaakt! Fantastisch, poppetjes zijn goed gelukt, zelfs de boompjes zien er zo uit als in het spel! Heel erg mooi geworden!!

47

Het is een fantastisch geheel zeg!! Echt ongelooflijk veel details. Zonder de sneeuw enzo vond ik hem al super maar nu is hij n

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

48 Laatst bewerkt door karine (03-11-2007 21:41)

Hij is af hoor!!! En ja dat boetseren kost een hoop tijd (ben ook al verschillende uurtjes zoet met  halloweenaccesoires) maar dat maakt het toch altijd net dat specialer. Jij hebt dat goed gedaan ,vind ook je bladerdek van de boompjes zo mooi. Maar wat me pas echt een gepriegel lijkt is je sterretjestapijt ...goh ik zou niet weten hoe daaraan te beginnen!! Heel leuk gedaan :thumb: :thumb:
En wat zijn pepsils? Ik heb meestal moeite om stokjes of spaghettistiks te gebruiken (doe het wel hoor) ,wil dan altijd aan de eigenaar bekend maken waar al de stokjes zitten, vind ik niet zo lekker.
Vind het ook tof dat je de foto zo kan uitvergroten ...hoe doe je dat (als het niet t

49

Prachtig is die geworden zeg!! Niets meer aan doen!! ;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

50

**estherh** schreef:

Prachtig is die geworden zeg!! Niets meer aan doen!! ;)

;) Er zal niets meer aan gedaan worden want die is al lang op. Hij is ergens van in januari ;)