Re: De Klimmer...
jemig mooi zeg!
mooie kleuren zo dat bruin , super!!
http://joytaart.come2me.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De Klimmer...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
jemig mooi zeg!
mooie kleuren zo dat bruin , super!!
WOW wat een gave taart !!!!!
Zo hee, die is echt heel erg gaaf!!
Mijn mond zou ook openvallen hoor als ik zo'n taart mocht ontvangen!!
moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
Wat is ie goed!!
Terecht verbaasd hoor, ik kijk ook vol bewondering. En het zal duidelijk zijn, ik ben inmiddels al wel wat gewend
Het klimmertje is echt goed geboetseerd! En de berg, de vorm en de kleuren.. hoe heb je het gedaan? Ben benieuwd!
Super cool!!! Die klimt echt wel naar mijn top 10!!
He, he Jozien, je ongekend talent is (eindelijk) naar boven komen borrelen ! Hij is echt suuuuuuper! Het kereltje 'kleeft' fantastisch aan de schitternde berg!
Enne... ik stem voor de berg in zijn natuurlijke omgeveing, foto 1 dus!
wauw... super wat een gave taart!!!
O,wat is het toch leuk om complimentjes te krijgen, dankjullie allemaal daarvoor!
Hihi, leg je Koenie even uit hoe je dit nou doet? Ow geintje Koenie, iedereen zag bij jou toch ook wat het was............
Toen Koenie haar klimwand plaatste, was ik zelf net bezig met het ontwerp. Ik dacht aan een rechtopstaande taart als klimwand. Maar zou dat wel blijven staan?...Nou, daar stond mijn antwoord.
.....hoe heb je die berg zo gekregen, zijn dat taarten op elkaar, vertel het geheim.....
Op het T&T evenement was er nogal veel te doen over het gebruik van niet-eetbare spullen in de taart. En eigenlijk ben ik het er wel mee eens, stokjes uit de taart pulken vind ik toch een beetje vervelend. Dus heb ik als ondertaart een citroencake gebakken (alleen met een laagje lemoncurd ertussen) en de randen een beetje schuin gesneden. Daarbovenop biscuit uit de wondermold, gevuld met vanillecreme, aardbeienjam en aardbeien.
hoe krijg je die chcolade zo mooi in verschillende kleuren? en heb je fondant of marspepein gebruikt?
prachtig!!!
Ik heb chocoladefondant gekocht op de beurs, heerlijk hoor! Die heb ik met marsepein en witte fondant in drie porties verdeeld, zodat ik drie verschillende bruintinten kreeg. Daarna gemarmerd. (Dat doe je zo: drie slieren rollen, van elke kleur 1. Die draai je om elkaar heen. Dan rol je ze gezamenlijk op tot een cirkel en knijpt dit tot een nieuwe sliert. Dan draai je de sliert om zijn as en draai je weer tot een circel. Dit herhaal je net zolang tot je hem goed vindt.)
De stenen waren trouwens ook erg leuk om te maken; mijn dochter van vijf helpt mij graag en stenen maken kon ze als de beste....
Groetjes, Jozien.
WAUW! Ik vind hem zo onwijs supermooi! Echt dat gemarmerde is alleen al zo mooi. En je boetseersel is helemaal goed gelukt.
Echt een taart om trots op te zijn hoor!
Deze vind ik waanzinnig gaaf! Super.
echt waanzinnig gaaf!!! Het gemarmerde is zo mooi, je klimmer helemaal geweldig!!
Wat moet het toch fantastisch zijn om zoiets te krijgen op je verjaardag!!!!
Ik vind foto 2 het beste, daar komt de taart het best in uit. (hoewel ik de achtergrond op foto 1 mooier vind, maar dan valt de taart een beetje weg.... zo ver dat mogelijk is met dit kunstwerk)
Hij is echt helemaal super! Echt waanzinnig goed geboetseerd en de berg is werkelijk een pláátje En hij klinkt nog eens
Onwijs gave en stoere, coole taart dit zeg Jozien!! Zelfs van Julio krijg je een hele dikke Super ook dat je het aangedurfd hebt om te gaan boetseren, en wat een resultaat zeg!!!
...hij is erg leuik geworden zeg !!!!
Mooie berg.....en hij ziet er op een of andere manier ook heerlijk uit (of zou dat door die korte broek van de beklimmer komen ???
ZOOOO Jozien!!!
wat een prachtige berg!!! (had hem al gezien afgelopen nacht maar geen tijd om toen in te loggen en te reageren, dus nu snel voordat ik weer ga werken )
Je hebt een super-creatie gemaakt! De berg, het mannetje,... trouwens ik ga ook voor foto 1
Je dochter heeft ook prachtige stenen gemaakt!
Prachtig! Wat een super taart! :Y Wat een schitterende kleuren heb je gebruikt, heel mooi zoals ze in elkaar overlopen .
Ik ga trouwens voor de 2e foto, daarop komt de taart veel beter tot zijn recht!
Geweldig Jozien, heb zelf een klimmende broer, maar durfde dit idee nog niet aan. Misschien volgend jaar!
knap knap knap!!!!!!!! ik vind hem echt helemaal tegek!!!!!!!!
't is een prachtige taart!
Wat een prachtige taart. Mooie nuances in de berg en een geweldig leuk klimmertje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De Klimmer...