26

Re: Stapeltaart voor Stichting SAM

Hele gave taart ! Die wil iedereen natuurlijk hebben ! Ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is met vervoer en uiteraard hoe het feest is geweest met Dolly Dots ! :D

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

27

Wat is ie mooi nicole, en zo mooi superstrak ook. :Y
De letters wat golvend vind ik wel leuk, dacht dat je dat expres had gedaan voor het idee van water. :D
Fijne dag enne, weet je al wat van dat van sire eigenlijk?

28

Helemaal te gek.
En als je niks zegt over die letters lijkt het net of het zo hoort. Water golft per slot van rekening, dus de letters die erin drijven ook!

29

helemaal super....meid wat heb je dat mooi gedaan zeg....petje af!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

30

Prachtige taart is alles goed gekomen vandaag leuke dag gehad?

Groetjes van Jette

31

Een prachtige taart, heel erg leuk!
Hoop dat het vervoer goed is gegaan en dat jullie een leuk feest hebben gehad!

32

De Dolly Dots waren net in hart van Nederland ivm stichting Sam, maar helaas je was niet in beeld :)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

33

Er schijnt iets van op TV te komen in Noord holland, maar ik heb het nog niet gezien.
Het was erg leuk allemaal en er is een winnaar met mijn taart naar huis gegaan (helaas was het te druk om er bij in de buurt te komen dus niet veel mensen weten dat het mijn taart was...maar die bescheidenheid past ook wel bij mij dus dat vond ik stiekum niet zo erg:D)
De Dots waren erg gezellig en Dominique is met div. Dots nog op de foto geweest (haha meer voor papa dan voor zichzelf :+ )

De taart heb ik de hele weg op schoot gehad en helaas was er wel een stukje koraal afgebroken maar dat had ik al wel verwacht (zo breekbaar dat koraal he ;) )
Ik denk dat er in mijn RI te veel lucht heeft gezeten op een of andere manier want ook na dagen drogen brak het als ik er al naar keek.)

34

jeetje Nicole wat vind ik dat mooi gedaan!

en ook een heel goed initiatief, ik zag het gisteren voorbij flitsen op het nieuws geloof ik met de Dolly Dots.

En was de winnaar net zo blij met het resultaat als jij?

greetsz Kitty

er is altijd wel een reden voor taart

35

Onwijs gave taart is het geworden, dat dolfijntje bovenop is zooo lief joh!! En haha dat van die letters, ik dacht dat het er helemaal bijpaste, inderdaad een zwembadeffekt! Ik kan me voorstellen dat het een superdag geweest moet zijn, geweldig hoor dat jij aangeboden hebt om die (grote) projekt te maken en de winnaars zullen helemaal hieperdehiep geweest zijn met zo'n kunstwerk!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

36

Wat een schitterende taart Nicole! Die dolfijn is super gelukt en het poppetje is ook heel mooi geboetseerd. Daar zal iemand ongetwijfeld heel erg blij mee zijn :Y!
Dat de stichting SAM al weer 10 jaar bestaat! Ze verrichten echt heel goed werk :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

37

Ik had nog geen tijd om te reageren, maar wat een lekker strakke taart. Dat mannetje is geweldig!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

38

geweldig mooie taart. en de vorige ook. ben even niet in de gelegenheid geweest om te reageren maar heb wel alles gevolgt en moet zeggen. het zijn en blijven kunstwerken.