Re: mijn eerste kerstmistaart van dit jaar !
Fantastisch leuk zeg!!! Mag ik m opslaan??
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste kerstmistaart van dit jaar !
Fantastisch leuk zeg!!! Mag ik m opslaan??
Ik wil de kerstboom al wel opzetten hoor!
Dit is een geweldige taart/dummy!! Die sneeuwmanfamilie is gewone zoooo supermooi en lief!!
Wauw Wat een prachtige lieve leuke taart!!!!!!!!!! deze ga ik onthouden!
OOOOH WAT GAAF! En wat een mega strakke taart zeg. Heel erg leuk, en vooral heeeeel erg leuk om straks eens een keer stiekun af te kijken bij je.
Ooooo het sneeuwpoppaartje........ *zucht* wat mooi!!
Prachtige taart weer!!
Heel leuk !!!!!!
wat een schattig paartje
ontzettend knap gemaakt, wat een lief stelletje, wat zit erin? of is het een dummie?
Heel mooi!! en strak Karentje.
Mooie taart, die sneeuwpoppetjes zijn echt heel supper.
Renate
oohhh wat mooi.... krijg meteen zin in kerst!
Hij is leuk !!!
Krijg al helemaal zin in al die kersttaartjes !!!
Wat een lieverdje!
Wat een zoet tafereeltje!! Erg mooi!
Wat een lieffie!!! Zo leuk! En wat heb je die gezichtje prachtig strak gemaakt.
Wat schattig zeg!
Ooooooooooh, wat een mooie taart!
heel mooi en stijlvol in zijn eenvoud.
Heel gaaf !!!! Volgende taart en trendbeurs in het najaar maar een kerst thema !? Ennih tutorial Aine2 ??????? ik heb denk ik iets gemist
Wat ik alleen jammer vind is dat de hulstblaadjes geen nerven hebben, of heb je dat bewust gedaan ????
Oh Karen, deze vind ik lief!!! Wat mooi strak, en ook leuk zo hoog! En die sneeuwpopjes vind ik geweldig, zulke lieve koppies! Echt een superkersttaart!
wauw!!!goed gelukt zegt..die oogjes,dat mondje,de hoedjes,het babysneeuwpopje...ik kan er wel naar blijven kijken...ontzettend mooi gedaan!!!
groetjes danielle
ooh, wat lief! erg leuk taartje zo.!
gr ciska
Dat heeft u heel schoon gemaakt Karentje! (Probeer een beetje Belgisch te schrijven ... ) Wat leuk dat het mannetje ook een vrouwtje heeft gevonden en het klikte goed zo te zien... !
Wat een plaaaaaatje Karentje!! Meid echt geweldig bedacht en superuitgevoerd!! Ik zie de kerstbestellingen al binnenlopen bij je :-D
helemaal schattig deze taart wel lekker vroeg joh!
De kerstman staat er goed trots bij ik ga deze tutorial zeker een keer namaken .
De taart is prachtig zooooooo wit en het groen en rood fleurt hem helemaal op.
Saskia
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste kerstmistaart van dit jaar !