Onderwerp: franse taart
Ik mag een taartje maken voor een oudere dame die alleen is (dus klein taartje) en die helemaal gek is van alles wat met Frankrijk t emaken heeft........
Ik weet het even niet...jullie een idee....????
www.taartenmeer.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » franse taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik mag een taartje maken voor een oudere dame die alleen is (dus klein taartje) en die helemaal gek is van alles wat met Frankrijk t emaken heeft........
Ik weet het even niet...jullie een idee....????
Misschien een klein picknick tafereeltje met een geruit kleedje, fles wijn, brie en stokbrood?
Of als je het aandurft; de Eiffeltoren?
Of de Franse vlag met 'I love France' maar dan in het Frans... hihihi?
vive la France, le pain, le vain, le boursin, ? baret, lavendel, arc de triumph, mona lisa, zoveel te verzinnen over frankrijk
http://cakecentral.com/modules/coppermi … cake01.JPG
Taartje in de vorm van brie? Kantwerk?
Een driehoekig taartje in de vorm van, en opgemaakt als, een punt brie.
Daarop een brie-etiket. Of een flesje met een glaasje op een kleedje...
dank jullie wel voor de reacties...Ik heb alle voorstellen bij de juf van mijn dochter voorgelegd (de besteller) en zij mag kiezen.......Ik had even een bakkers block...
ik ben benieuwd!!! En nu maar hopen dat ze niet die eiffeltoren kiest (wel een uitdaging natuurlijk )
In dat geval wordt het een deal sluiten met Wendy om met spoed bij haar in de leer te gaan
Maar je kan natuurlijk altijd nog een eetbare foto van de Eiffeltoren op je taart doen
pffffffffffff....nee ze vond de picknick een heel leuk idee......ik was al bang dat ze voor de fles zou kiezen...want hoe vul je die in vredesnaam.....nee ik ben blij...en picknick luckt me wel......
Jaaaa een super punt brie....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » franse taart