Onderwerp: Kabouter Plop, Bumba, Afscheids taartje en 15 cupcakejes.
Zo dit was de hele lading voor de week !!!
De kabouter Plop was toch moeilijker dan gedacht, maar met wat tips van de forum leden toch weer aan de slag gegaan. En de zijkant van de taart staat : Jade 2 jaar. Tips zijn welkom.
De Bumba taart heeft een andere rand, wilde weer eens wat nieuws, ieder keer het zelfde vond ik ook niet leuk. Helaas is de kleding van Bumba is feller want mijn geel voor Bumba was op
De kabouter Plop en de Bumba zijn voor 1 klant, en wilde ze allebei met banketbakkers room, en de taart met botercreme/lemon curd ingesmeert.
De chocolade afscheids taart was voor een collega van me, en met de heerlijke tobelrone vulling !!!!!! En op de zijkant vlokken erop gedaan.
En nog even tussen door 15 paddestoelen cupcakejes die iemand op Hyves zag, of ik dat even wilde maken. Komen ze helemaal uit Haarlem naar Hoofddorp om het op te halen. Ach ja wat je er niet voor over hebt Want waar ik nu woon is moeilijk te bereiken want alle wegen liggen hier opgebroken,en die mensen kende de hele omgeving niet, hebben ze er heel lang over gedaan om te komen. Ik had ze van te voren dit wel gemeld. Dus ik dacht die bestellen niet nog een keer omdat het toch erg ver is, maar dat heb ik mis, ze willen in Februari weer cupcakejes Ze zeiden : maakt ons niet uit hoe ver het is !!!!
Bedankt voor het kijken !!!!
www.taartenvanmanika.nl