1

Onderwerp: Vraag van beginner...

Hoi Dames,

Waarschijnlijk is het een onwijs domme vraag, maar ik wil morgen voor de verjaardag van mn zusje die 10 word een (simpel, want ik heb niet zo veel tijd) taartje maken....ze is dol op witte chocolade, dus ik zat te denken om dus een taartje te maken wat ik afdek met witte choco ganache, en dan erin met 1 laagje jam, en na veel twijfelen zat ik te denken om dan toch een laag met aardbeien kwark te doen...kan ik daar ook gewoon de aardbeien kwark uit het pak van dr. oetker voor gebruiken, of gebruiken jullie daar andere voor, en word daar het biscuit niet vochtig van???

Groetjes Kirsten

Groetjes Kirsten

2

Re: Vraag van beginner...

Hoi,

Het is geen domme vraag hoor ;) !!!! Je kan gerust kwark erop doen, ik doe ook vaak kwark op mijn biscuit en het wordt niet extra vochtig ofzo.

Veel succes ermee !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

hele goede cobinatie! Je\kunt lekker een laagje jam doen en daarop een laagje kwark :P Dus jewas gewoon al heel slim :Y

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

4

manika schreef:

Hoi,

Het is geen domme vraag hoor ;) !!!! Je kan gerust kwark erop doen, ik doe ook vaak kwark op mijn biscuit en het wordt niet extra vochtig ofzo.

Veel succes ermee !!!!!

Okee.....heel erg bedankt....

Groetjes Kirsten

Groetjes Kirsten

5

Carina schreef:

hele goede cobinatie! Je\kunt lekker een laagje jam doen en daarop een laagje kwark :P Dus jewas gewoon al heel slim :Y

Bedankt voor het compliment.....(en dat laagje jam met kwark erop klinkt ook goed zeg).....ik was bang dat het met iets van een choco vulling misschien ook net wat te chocolade-achtig zou worden.....dus dacht toen aan iets met aardbeien.....Is dat ganache erover doen erg lastig trouwens....ik ben nl nog niet zo lang aan het bakken zeg maar, en ben nu vooral eerst een beetje aan het oefenen,....

Groetjes Kirsten

6

Kirsten80 schreef:

Is dat ganache erover doen erg lastig trouwens....ik ben nl nog niet zo lang aan het bakken zeg maar, en ben nu vooral eerst een beetje aan het oefenen,....

Het is op zich niet lastig, maar je hebt wel veel geduld nodig voor een mooie laag!

Succes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl