Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » rozen schuimpjes
Wow, hoe heb je dat gedaan? Ze zien er prachtig uit en smaken waarschijnlijk nog lekkerder.
behalve 'aanvalleuhhhhhhh' niks!! Super!!!
Eeehh mooi en lekker? Want zo zien ze er zeker uit!!
Daar moet je niks over zeggen! Die moet je opeten!
Ooooooh ik ben zoooooo gek op schuimpjes. Waar ligt Oudenbosch ?
Ik maak regelmatig schuimpjes, maar dan "gewone", niet zulke mooie.
oh lilo
wat een mooie zeg! BIJNA te mooi o op te eten
Hmmmm ik weet wat ik met de kerst ga doen... (met wat glitters erop)...
Maar misschien al wel met 5 december ze zijn een lust voor het oog!!!
heel erg leuk en zeker zo lekker zijn ze al op? Zulke schuimpjes gebruik ik altijd in de ijstaarten.
Prachtig gemaakt zeg!!!
heel erg leuk en zeker zo lekker zijn ze al op? .
Ehhhh nee nog niet op, ik had vier bakplaten vol in mijn combi-tje staan, anderhalve grote spuitzak vol eiwitschuim had ik, dus...
ziet er lekkkkkkkeeeerrrr uit....goed idee....ga ik ook proberen ..alleen ik kan niet zo spuiten..hahaha...met welk spuitmondje doe je dat...????
oohhh lekker hoe maak je die dingen mijn kids zijn er dol op!!!!
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor....ze zijn schitterend!!
heel mooi en vooral lekker denk ik
ziet er lekkkkkkkeeeerrrr uit....goed idee....ga ik ook proberen ..alleen ik kan niet zo spuiten..hahaha...met welk spuitmondje doe je dat...????
Spuitmondje 2D van Wilton, net als de rozen botercreme op de cupcakejes van Marlies! Dus voor een ieder die wil zien hoe je de rozen spuit : kijk even bij haar cupcake boeket in de howto!
Voor de schuimpjes heb ik een recept gebruikt van meneer Mercuur, daarbij moet je ook een suikerstroop maken en die dan heet door het eiwitschuim kloppen. Misschien dat ze daarom zo mooi glimmen??
vind ze echt prachtig...zucht
groet corinne
[Voor de schuimpjes heb ik een recept gebruikt van meneer Mercuur, daarbij moet je ook een suikerstroop maken en die dan heet door het eiwitschuim kloppen. Misschien dat ze daarom zo mooi glimmen??
Heb je voor mij dat recept, mijn kleine broertje, is helemaal weg van schuim, heeft volgende week zijn afstudeerborrel, en ik dacht opeens, ik ga een boeket maken (a la cupcakesboeket), maar dan met schuim.
Ik vind ze erg mooi, ben ook heel benieuwd geworden naar dat boek van meneer Mercuur. Wat is de titel van dat boek? Ik bakte vroeger wel eens schuimpjes, maar die zagen er niet zo mooi uit als deze!
mooi zeg!
zijn die al gebakken?
Ze zijn erg mooi!
Wauw, deze zijn echt prachtig! Bijna te mooi om op te eten .
Is het soms dit boek?? Desserts & Patisserie van Harry Mercuur.
http://www.amerigo.nl/ow/spijzen/9060208005.html
Is het soms dit boek?? Desserts & Patisserie van Harry Mercuur.
Ja die is het. Ik had hem toentertijd besteld bij Bol.
Ze zien er erg mooi uit!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » rozen schuimpjes