1

Onderwerp: Eenzame kerst maar wel met TAART

Hoi ik ben Carola, hou erg van koken en bakken. Helaas niet meer voor een man. Maar wel voor de verjaardagsvisite van mijn dochter die 21 november 5 jaar wordt. En voor de familie en voor de feestdagen ga ik gewoon door met lekkere dingen maken. Tis effe moeilijk, ik ben niet meer vrijgezel geweest sinds mijn 14e. Ben nu 42. Dus ik ben op zoek naar inspiratie om toch deze hobby door te blijven zetten.

Ik woon op een lief boerderijtje op het Belgische platteland en ik geniet om de omgeving in te gaan en dingen uit de natuur te plukken en daar wat van te maken. Vlierbessen, bramen, kastanjes, appels, walnoten, ze groeien allemaal binnen 50 meter van mijn huis. Er staan zelfs bijenkasten hier naast maar dat durf ik toch nog niet. Terwijl die zelfde bijen wel bij mij komen shoppen voor de linde en klaverbloesems. En mijn kippen leggen heerlijke scharreleiren. Ze smaken momenteel een beetje nootachtig. Zouden ze de walnotenboom ook ontdekt hebben?
Groetjes Carola

2

Re: Eenzame kerst maar wel met TAART

Hi Carola,

welkom! Weer een belgje meer :D
Geniet van je dochter en bak samen heerlijke taartjes!  Op deze site vind je inspiratie genoeg en wie weet ... deze site is erg aan het groeien dus waarom binnen een jaartje ofzo er geen dating item bij :lol:

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

3 Laatst bewerkt door lune (01-11-2007 15:54)

welkom carola
mmmm klinkt goed, boerderij op t platte land met zoveel natuulijke producten in de buurt en een leuke meid om samen hele leuke dingentjes mee te bakken........
en je weet het....blijf koken, de liefde van een man gaat door de maag, komt er vanzelf misschien wel weer een Belgische prins langs
laat vooral in de omgeving van je dochter (school/zwemles/andere lessen) vallen dat je zelf taarten maakt, deel versierde cupcakes uit  zorg voor foto's van je taarten en voor je het weet stromen de opdrachten binnen
In ieder geval veel plezier op het forum en nog even een waarschuwing.....het werkt verslavend :s

Alles goed???? nee 3 fout

4

Welkom op de site erbij ik ben erook nog niet zolang maar het is echt super leuke en lieve sfeer die je goed doet!!!
Mijn broer woont in Tessenderlo in Belgie en ik vind altijd zo mooi om die kant op te gaan!!! Dus kan mij voorstellen dat je prachtig woont!!!
Enuh Lune heeft gelijk het forum is verslavend leuk!!! :thumb:

Groetjes van Jette

5

dank jullie wel voor dit hartelijk welkom!!!

groeten uit kleine brogel
carola

6

Hallo Carola,

wel naar... maar je klinkt gelukkig opgewekt... geniet van je dochter en ik ben benieuwd naar de verjaardagstaart die je voor haar gaat maken. Heb je al een idee? Of misschien heeft zij haar wensen allang geuit (meisjes van 5 kennende, hihihihi).

Welkom op deze site en dit gezellig forum, leuk dat je je ook hebt aangemeld!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl