Onderwerp: slakje met ingerolde kringel
Weer een slakje-bolletje gemaakt, maar dit keer eens geprobeerd een kringel in de marsepein te rollen voordat ik het bolletje ermee beklede. Dat viel niet tegen gelukkig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » slakje met ingerolde kringel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer een slakje-bolletje gemaakt, maar dit keer eens geprobeerd een kringel in de marsepein te rollen voordat ik het bolletje ermee beklede. Dat viel niet tegen gelukkig.
Wat een schatje!!
ziet er mooi uit!
Ik moet eerlijk bekenen dat ik zelf eigenlijk nooit geen taarten maak met poppetjes of puzzelplaatjes (oeps, moet ik nu weer van het forum af??) maar dit vind ik echt een moppie. Het slakje trekt ook een hoofdje als of hij de mond die hem op gaat eten al aan ziet komen. Echt heel leuk en erg mooi gemaakt met die twee kleuren die in elkaar lopen.
mooi !! Wat een leuk idee om dat zo te doen !
hij loopt bijna zo van het bordje af. hihi goed gelukt
Erg leuk!!
O, das leuk zeg, met die "kringel" erin!
Oh wat een grappig koppie heeft het slakje! Leuk gedaan!
Die kringel viel niet tegen?!?! Ik vind het supergoed gelukt!! Echt een grappig taartje!!
Wat leuk en origineel!!!
Leuk gedaan zeg!!
leuk idee!
Oooh wat een leuk effect geeft dat! Heel origineel! Echt een leuk slakje zo!
wat een lieffie
wel fijn dat iets meteen lukt zoals je het in je hoofd hebt,gaat alles toch weer wat soepeler,een lief slakje.
groetjes,natasja147
Hij is heel goed gelukt. En dat zonder te scheuren. Knap hoor!
lief!
Wat een liefie zeg! Heel leuk met die kringel erin!!
Ik moet eerlijk bekenen dat ik zelf eigenlijk nooit geen taarten maak met poppetjes of puzzelplaatjes (oeps, moet ik nu weer van het forum af??)
Je meent het, Ka :-D :-D mmmmm ik denk dat je wel mag blijven hoor!
Ik moet eerlijk bekenen dat ik zelf eigenlijk nooit geen taarten maak met poppetjes of puzzelplaatjes (oeps, moet ik nu weer van het forum af??)
Wegwezen Neeeeee, natuurlijk niet!!! Jij bent bij deze (door mij, heb mezelf maar even die rechten gegeven) benoemd tot strikken expert, en de rest ga je gewoon l
Helemaal mee eens hoor: Kaatje E. moet blijven! Dan kunnen we tenminste meegenieten van al die prachtige strikken!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » slakje met ingerolde kringel