26

Re: "De Nar"

vind hem echt geweldig!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

27

Ik sluit me aan bij alle superlatieven. Wat een ontzettend prachtige taart is dit!

Groetjes, Moon

28 Laatst bewerkt door miekje (31-10-2007 10:10)

Jaaaa, gelukkig staat je taart er in het groot op!!! Prachtig in perfectie afgewerkt!! Tja en dat van die smaak....ík vond hem wel erg lekker en vind het ook iets persoonlijks of iets lekker is of niet. M

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

29

Ik was al zo benieuwd wie er had gewonnen. Ik was er niet, maar deze taart is helemaal goed. Ik had hem al gezien bij de foto's die gemaakt waren en deze viel toen mij ook al op!! Wat zul jij trots zijn!!!

groeten Annemieke
Cake It

30

WAT EEN PLAATJE ZEG.....echt heeeeeeeeeeel mooi...die strik is gewoon super en die ruitjes......geweldig.......niet voor niets de eerste prijs....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

31

GEFELICITEERD! Wat een prachtige strakke taart zeg! Heel mooi afgewerkt!
Ik ben blij dat je even een foto op het forum hebt gezet, anders zou ik deze taart nooit gezien hebben. En dat zou sonde zijn!
Verdiende 1ste prijs hoor!

32

OOk ik kan niets meer toevoegen wat niet gezegt is, hij is prachtig en zoveel mensen zoveel wensen, over smaak valt niet te twisten en over het uiterlijk zijn we het allemaal eens :D PRACHTIG

Vertel je nog de details wil ook erg graag weten van de strik en de ruiten ......

33

En daar is die, de prachtige taart die ook een absolute winnaar is! Het is echt een plaatje, zo mooi, zo af, gewoon helemaal top!

En ik vraag me nog steeds af hoe je die strik ( en de andere strikken op je site) zo mooi maakt, wil je dat vertellen? Ik wil er namelijk deze week ook een gaan maken.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

34

Wat een Supermooie taart is dit zeg....een terechte winnaar! Gefeliciteerd!!!!

ohh wauuwww wat een taart echt heel mooi

36

Hoi Karin, Ja ik ben blij dat je hem hier nog even neerzet. De foto van mij was mislukt en nu kan ik hem hier nog eens bewonderen. En wat was tie lekker :P
Nogmaals van harte gefeliciteerd!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

37

Wat moet je hier nou nog van zeggen?!

GEWELDIG!!!!!! En de eerste prijs heb je dubbel en dwars verdiend!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

38

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, ik ben toch helemaal nieuw hier op het forum maar dat maakt duidelijk niets uit.

En ja Carina, volgens mij heb je nog bij mij aan tafel gezeten en vond je inderdaad de chocoladecake zo lekker :Y nou gelukkig maar want als ik de jury moet geloven kan ik beter dummies gaan maken. :nooo Maar ik las al dat Wendy het zelfde probleem had. Terwijl bij mij juist ook die cake het meeste gevraagt wordt.

En Sweetpie ik ga even proberen duidelijk te maken hoe ik de strikken maak maar dat zal ik dan maar bij decoreren plaatsen en ook gelijk over de ruitjes (zucht, geef wel gelijk al mijn geheimen prijs   ;)).

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

39

ik vind hem echt helemaal super zo strak en netjes je hebt met recht gewonnen en over de smaak tja smaak is zo persoonlijk....

geniet maar lekker na van je 1e prijs!

40

Karin,

Helemaal terecht dat ie nou ook in de show-off staat!
Ik ben ook erg benieuwd hoe je nou die ruiten zo verschrikkelijk keurig op de taart hebt gekregen, dat maakt het echt helemaal af.

En ook ik vond de taart superlekker! Smaken verschillen dus inderdaad, maar ik vond de combi choco-sinaasappel echt heel lekker, ik ga hem ook maken voor mijn moeders verjaardag in december, denk ik. Ik zal eens op de site van Lara spieken...

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

41

Ik vind je taart echt heel mooi!
En ook heerlijk!
Proficiat met de 1e prijs! Je hebt het verdient!
En nu ik het recept heb ga ik die zeker zelf uitproberen :P

Groetjes Michelle...

42

Ik had het al gezegd, maar je taart is werkelijk super !!!

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

43

Ademloos...

.... en ik vond 'm heerlijk...

Nou hou ik wel van aparte dingen, dus die chocolade-sinasappelrasp vond ik een bijzondere combinatie.

Wat een prachtig mooie schitterend afgewerkte taart...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

44

Hij is superdepuper!!! De kleuren zijn goed ook!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

45

Wauw,geweldige taart,de kleuren  zijn helder.

groetjes,natasja147

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

46

Het enige dat ik er nog bij wil voegen is dat ik ook de naam erg leuk en creatief vind!! :)

47

WOW!!! in

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

48

Jij bent toch die persoon met het programma op AT5? Geloof dat ik dat wel eens bekeken heb :)

Vind het een schitterende taart, en zo'n jury moet je net treffen qua smaak denk ik. Als jij en je klanten hem lekker vinden zou ik me er lekker weinig van aantrekken...Zeker  als ik naga wat een slappe hap je meestal bij een bakker krijgt.

49

Jaaaa, súper was (is) -ie, maar je wist al dat ik dat vind :)
Alles is wel gezegd, alles helemaal perfect, de strik, de kartelrandjes (met een of ander klusding ;)) en de ruitjes... Zucht...
Nou ja, lekker doorgaan en dan ga ik me wel een beetje nutteloos voelen ;)
Nee hoor, hij is fantastisch en je bent een echte taartenkunstenares :) :thumb:

Mijn website: Presentaart

50 Laatst bewerkt door Kaatje E. (01-11-2007 07:15)

Allemaal bedankt voor jullie reacties, ik ben er erg blij mee.

Maar Sarakim wat bedoel je met AT5????? ik heb er nog nooit van gehoord :s
Ik ben net als de meeste hier, een knutselende moeder/huisvrouw, die gewoon aan de keuken/eettafel een mooie taart wil maken :Y
Maar ik zie het wel als een groot compliment ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl