1

Onderwerp: Spuitzak

Ik ga echt een heel domme vraag stellen, geloof ik. Heb net weer de bestelling van de webshop binnen (wat gaat dat toch lekker snel!!!) en heb wegwerpspuitzakken besteld, een aantal wilton spuitmondjes en een adaptor (of zoiets). Maar hoe gebruik ik het nou? Had ik de adaptor wel nodig? en doe ik de mondjes op de adapter of in de adaptor? Of gewoon losin de zak laten zakken?? Of had ik beter een nylonzak kunnen bestellen??

Groetjes Marleen

2

Re: Spuitzak

volgens mij is de adapter er voor om makkelijk te kunnen wisselen van spuitmondje. je zou wel zonder kunnen maar dit werkt makkelijker. Shoot me when I'm wrong :)

3

lena

je neemt een spuitzak

doe daar de adopter in

knip de zak af waar de schroefdraad begint

aan de buitenkant neem je je gewenste spuitmondje
die je eerst in de ring doet

klaar

De adopter bestaat uit 2 delen namelijk

cateren is ook gebakjes maken :)

4

Hoi Ikkie,

Bedankt voor de tip!
Snap het helemaal!! Het is eigenlijk he logisch ahahahahahah, maar je moet het maar ff weten hahahah

Groetjes Marleen

5

en je hebt mij ook gelijk geholpen!! snap ik hoe ik het straks moet doen.. maar als je de zak heb afgeknipt bij de schroefdraad en de adaptor zit eromheen laat die niet los als je veel druk zet??? (bv. met glazuur)

ik functioneer alleen op suiker...

6

het ene deel van de adaptar stop je in de zak, het spuitmondje op de zak en dan doe je het ringetje over de spuitmond heen en draai je het ringetje vast, kan niet loslaten

Alles goed???? nee 3 fout