Onderwerp: Taartkartons
Ik ga nu een h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taartkartons
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga nu een h
de taartkartons kan je onder je taart doen, is het allemaal wat makkelijker op te tillen.
En je taart blijft niet plakken aan de onderkant omdat het vetvrijkarton is
Verder heeft het niet een bepaald nut geloof ik. Ik gebruik ze ook als je een stapeltaart om dan tussen de lagen te verwerken
Ik til ze tot nu toe op met dat ding van de Lidl (papieren onderleggertje zit er dan al onder).
Stapeltaarten is iets wat ik ook niet goed durf en snap. Hoor iedereen altijd over extra ondersteuning enzo. Brrr, ben veel te bang dat de bovenste door de onderste heen zakt.
Ga vandaag of morgen even naar Paardekooper voor wat dozen en omdat ik iedereen altijd over die taartkartons hoor wilde ik toch even navragen of het nou heel erg onmisbaar is. Want om nou een pak van 250 stuks te halen terwijl ik niet eens weet waar ik ze voor moet gebruiken...
ik gebruik het ook niet altijd, maar wel als ik de taart niet op een onderbord maak (dus als ik de taart nog moet verschuiven). Ik vind dat van optillen je taart meestal niet mooier wordt (vooral het neerzetten)
Je hoeft dan ook niet bang te zijn dat je onderbord beschadigd door messen omdat je op het karton snijdt.
Maar 250 is best veel inderdaad (en zwaar!)...
Ik gebruik altijd een karton onder mijn taarten...vind dat mooier dan zo'n kanten randje (lekker strak) en het is steviger (schuif de taart zo makkelijker in en uit de doos/bord/taartschaal)
Ik gebruik ze altijd !!!!!!! Voor bestelling eigenlijk automatisch voor onder de taart en dan in de taartdoos zetten. Maar als ik een taart voor mezelf maak dan niet, dan zet ik het op een mooie schaal !!!
eh.. als je dezelfde bedoeld als ik (karton die een beetje hard is) dan gebruik ik ze voor stapeltaarten (stokjes eronder) zodat de stapeltaart niet inzakt..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taartkartons