Re: Rara... wat is dit???
een mondriaan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rara... wat is dit???
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
tjee koenie taarten die mislukken bij jou??? maar ik vind het een halloween taart met een vloek??? klimwand eh....?
Tja ik kan na al die reacties natuurlijk niet achterblijven.
Ik weet wat het is.
Een hoopje taart met een mooie gekleurde decoratie van stenen, marsepein en een dropveter.
Verder zie ik er ook niets in. maar hij zal evengoed wel lekker zijn.
Groet Edith
Op de 1e foto lijkt het wel op een (toren van een) kasteel, een ingestortte toren dus. Een gevangenis-kasteel, met de ontsnappingstouwen er al uit. Maar dan is je taartje niet mislukt. Tenzij ze een kasteel en geen ingestort kasteel hadden besteld.
Dus ik dacht ik weet het
Maar dan de 2e foto... dat lijkt weer niet op het hiervoor genoemde kasteel
Dus nu denk ik weer ik weet het niet
Vertel vertel Koenie... laat ons niet langer is spanning!
Ik weet het nu echt:
een stilleven (maar vraag me niet waarvan)
hey is het niet het sprookjesverhaal je weet wel met die lange haren die ze naar beneden moet gooien om haar lover naar boven te laten klimmen, euuuuuhh rapunzel of iets dergelijks?
Begin nu toch wel heel erg nieuwsgierig te worden.
Een klimwand die naar de toren van een kasteel gaat????
Ik heb echt geen idee, ziet er in ieder geval wel vrolijk uit met die gekleurde steentjes
enne...gratis en voor niks smaakt altijd toch?
Je houdt ons wel in spanning Koenie!!
Nou, ik zal het dan maar zeggen; Het is een stress-taartje! Gemaakt om hele volksstammen op het forum stapelgek te krijgen! Van mij mag het antwoord komen want ik zit inmiddels zwaar aan de pillen, de spanning is te snijden! Verlos ons uit ons lijden!!!!!!!!!!!
Lieve allemaal... - wat een geweldig leuke reacties !!!!!
met de opdrachtgeefster naast me (zonder bijl boven mijn hoofd ) laat ik jullie hierbij weten, dat de meeste van jullie het goed hadden...
Het is inderdaad een klimwand...
Ik had dus een 26 cm. ronde taart doormidden gesneden en de ene helft bovenop de andere helft geplaatst. Keurig gevuld (niet teveel - en da's al moeilijk genoeg voor Koenie ) met maar 2 dunne lagen en dik besmeerd met botercreme.
Nachtje in de koelkast, volgende dag goed afgesmeerd en bekleed met MMF.
En het zag er zo gaaf uit...
Totdat ik me even omdraaide en een zacht "plof" geluid achter me hoorde. Verschrikt bleef ik staan. "Wat was dat?"
"Mamaaaaa" - schreeuwt Milou vanuit de kamer.
"Er zit iets in die taaaaaart"
Aan de grond genageld draai ik me langzaam om en aanschouw nog net een laatste stuiptrekking van wat eerst een wand was en zich nu vervormde tot een berg met gekleurde blokjes.
Achter me komt Iris aangerend met een opgerolde krant. "Ik sla wel mam, ik heb al een krant! - roept ze opgewonden.
"Neeeeeeee, niet doen!!! - gil ik haar verschrikt toe- "Niet slaan!!!!" en met de krant een kleine 20 centimeter boven de taart grijp ik haar arm nog net op tijd vast...
Beduusd kijken we met z'n drietjes naar de "taart"...
'Ach mam..." - zegt Milou met een benepen stemmetje - "...niet verdrietig zijn... hij zal vast nog lekker smaken..."
hahhahahaha sorry maar wat een geweldig verhaal, kan me levendig voorstellen dat je ipv lachen op zijn minst een traantje gelaten heb en dan zeker niet van het lachen
WAT ZAT ER NU IN DE TAART ???????
Weet je wat de oorzaak is geweest ?
vreselijk jammer maar zoals Milou al zei: hij is vast lekker
met veel lol heb ik dit topic gevolgd....
Jeetje wat een fantasie hebben we toch met zijn allen... (gek he op zo'n creatieve site:D)
Koenie heeft gewoon meteen als eerste meteen heel goed naar de vakjury van de T&T beurs geluisterd en geen houten stokjes en/of taartkarton in de taart gebruikt.!!!
Ben blij voor je dat de opdrachtgeefster geen bijl in je nek heeft geplaatst (wat moeten we op dit forum zonder de teksten van Koenie?).
En dat je kids in ieder geval vertrouwen hebben in de smaak van je taarten!
greetsz Kitty
Een cryptogramtaart, dat is het. 'Stenenstapel om op te klauteren' Komt op hetzelfde neer als alle andere antwoorden, dat dan weer wel.
Tja, en dan lees ik nu het antwoord pas. Lekker wakker ook...
Niet leuk an sich, maar wel leuk als verhaal, Koenie. Leuk voor het aanstande 'Dagboek van een taartenbakker'
Jeetje mina, heb ik daarvoor de hele nacht wakker gelegen, terwijl ik het antwoord al wist!
Maar he, goede waarschuwing, het idee van die taart doorsnijden en op elkaar, dat had ik vanmiddag bedacht om te doen............ Geen goed idee dus.
Haha gaaf verhaal Koenie. Dat je dochtertje dat er een beest in de taart zat, omdat deze bewoog
Wat vond de opdrachtgeefster uiteindelijk nog van de taart?
Ik denk ook een klimwand, het ziet er verder erg leuk uit zo met de kleurtjes !!!!!!
mn innige deelneming ... (hij was zooo mooi toen hij nog leefde, we houden al het goeds in herinnering)
Koenie, Bij deze win je de TAART VAN HET JAAR Award, al was het alleen maar voor het verhaal. Ik heb dit vanaf het begin gevolgd, maar was een beetje te ziek om te reageren, maar nu kon ik niet langer wachten.
Wat zal jij in het begin gebaald hebben. Gelukkig kon je er naderhand wel om lachen. Ik hoop dat dit verhaal op verjaardagen nog lekker een beetje aangedikt wordt. Dan heb je er nog jaren plezier van :-) :-)
Enne, jouw kennende (na ja, bij wijze van dan) zal het zeker niet aan de smaak gelegen hebben!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rara... wat is dit???