Onderwerp: Cursus Debby Brown
Eindelijk mijn eerste cursus Debbie Brown, gewoon omdat het zo leuk is. Wat een leuk mens is dat toch.
En ondanks wat gemopper over het gewijzigde onderwerp, was ik er wel heel blij mee.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cursus Debby Brown
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eindelijk mijn eerste cursus Debbie Brown, gewoon omdat het zo leuk is. Wat een leuk mens is dat toch.
En ondanks wat gemopper over het gewijzigde onderwerp, was ik er wel heel blij mee.
Wat een leukerd zeg......... schattig !!!
Weer zo schattig.
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig wat het oorspronkelijk onderwerp was.
Wauw heel mooi!!! Weer een vraagje hoor, hoe groot is dit ongeveer? Echt knap gemaakt!!
Oooo, hij is echt leuk!!!!!
Wat mooi ! Deze taart staat ook nog op mijn verlanglijstje !
zeg jij bent flink bezig geweest ...en alles zo prachtig ...deze dus ook!
Het oorspronkelijke ontwerp zou Breakfast in bed zijn. Ik ken die taart niet, maar deze had ik wel al eens in een boek zien staan. Mijn kinderen waren natuurlijk heel blij met de piraat.
Hij is helemaal zo moeilijk niet, eigenlijk. Maar wel heel leuk.
De taart is 12 cm. breed. Enne ik denk dan 24 cm. lang. En dat tweemaal (op elkaar)
Hij is super! Doet ze echt alles met cake, dus zonder vulling?
De matras is van cake inderdaad, met een heel dun laagje creme er tussen. Verder werkt ze de taart royaal af met fondant hoor. Mijn deken was erg dun vergeleken met die van haar, dat was een dekbed
oh...wat mooi!!! en wat ziet het er allemaal moeilijk uit en geweldig mooi een kunstwerkje! zucht...wat een plaatje
Wauh...wat is die deken waanzinnig mooi strak! En wat een snoesje van een teddybeer!
Gr Marleen
hij is echt geweldig zeg! je piraatje vind ik errug leuk!
Ondanks het "gemopper" is het een prachtige taart geworden!!
Deze week verplicht "taartrust" na al je creaties??
Leuk!!!! Lijkt me ook heel leuk om een keer een workshop van haar te doen, vind het alleen jammer dat ze alleen met cake werkt.
Maar je hebt hem mooi gemaakt hoor, kids zullen vast onder de indruk zijn geweest!
Wat een supercreatie!
Heel gaaf deze, vond hem in het boek ook al zo leuk!! Mooi gedaan Sas!!
Dat zijn pas taarten zeg,geweldig!!!IK,WIL het !!!!IK wil het !!!!Ik Wil dat, ook kunnen.En ik wil ook, naar Debbie Brown.Ik hoop dat ik dat ook ga leren in een helllle verrrre toekomst misschien.Maar tot die tijd moeten ze maar genoegen nemen met mijn prutsel taartjes.Maar als ik dit zie ben ik stiekem een heelll klein beetje jaloers.
Ga zo door ik geniet er ook erg van om erna te kijken.
Gr.Gurdie
Super. Was het een leuke cursus ?
O, geweldig!!
Die deken... zo mooi... dat beertje...
Ja, ik zag toen bij de "I Love Cake" ook al dat ze niet zuinig is met haar fondant, hele onderplaten worden bedekt he...
Maar ik vraag me af: smaakt de taart ook nog wel ergens naar? Het is op zich een kunstwerk, uiteraard en zonder meer, maar... is het ook nog lekker om te eten???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cursus Debby Brown