Re: Vrolijke stapel
Wat een schatije, hij is zo vrolijk en feestelijk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke stapel
Wat een schatije, hij is zo vrolijk en feestelijk!
wat een gezellige kleurtjes!! echt heel leuk gedaan
Jeetje Lara, Wat een prachtige taart! Heel mooi, en zo groot!!! Verder dan 2 lagen ben ik nog nooit gekomen, lijkt me doodeng!!! Ben altijd benieuwd hoe je dat dan toch zo mooi strak krijgt allemaal. Erg mooi is ie geworden!
Hij is MOOI!! Vind die vliegers heel erg leuk, weer eens wat anders. Prachtige kleuren ook!
Alles klopt gewoon, SUPER, helemaal TOPPIE !!
Jolanda
Wauw wat een super gave taart!! De koetjes zijn geweldig
Lara, wat een project hebben jullie weer gedaan! Terwijl wij op T&T's waren hebben jullie hard aan taart gewerkt !
Het eindresultaat is prachtig! En ik vind het altijd suuuper: een beetje van jezelf en een beetje van Maggie!
Dat is zeker een vrolijke stapel. Maar ik vind het echt ontzettend mooi !!!
Ohhh, hoe doen jullie dat toch??? Het zijn telkens weer zo'n schitterende creaties, en bij mij lijkt er alleen maar rommel uit mijn handen te komen. Ik moet dringend wat meer oefenen, vrees ik. Hiermee wil ik maar zeggen .... Lara, ze is weer super prachtig, zalig, schitterend, etc.
geweldig echt een hele gave kindertaart
Een mooi, strakke, vrolijke, lieve taart Lara. Ondanks je "geleende" dingetjes is het toch een echte LARA-taart!!!
Wat prachtig gedaan, en wat een joekel! Mooie kleuren, mooie beesten, mooie bloemen en een prachtig geheel dus! Super, ja hier worden kinderen en volwassenen blij van volgens mij!
Dank jullie wel voor alle leuke en lieve reacties!! :-) Ja het was inderdaad een bereklus hoor deze taart, had alle kleine dingen al van te voren klaar en mijn "trouwe helper" heeft ook weer een hoop gedaan, alle ballonnen gemaakt , alle marsepein gekleurd en gerold en ook de taarten gestapeld (dat durf ik niet aan met mijn "spierkracht" ), er zitten in de onderste wel 10 houten lolliestokjes als dowels en een hele lange erdoor heen die we als eerste erin gezet hebben, daar zo de taarten overheen geschoven.
Verder was ie inderdaad giga-hoog, 9 cm per taart en vriendje konijn nog erbovenop, die op het laatste moment er nog afdonderde (mijn hart sloeg echt over ), gelukkig was ze nog heel, oefffff :-D
De volgende maak ik volgend jaar pas weer :-D
Ik ben wederom trots op je!!! Wat een plaatje! Ik heb hem van "alle" kanten bekeken en alle kanten zijn even mooi! TOPPIE!!!!!
JEETJE WAT EEN STAPEL! Zo die is heel goed gelukt zeg!
Heel leuk!
Super mooie taart zeg!!!!!!!!!WAUWWWWWWWWW
Echt wel heeeel erg mooi zeg. Super gedaan en zo mooi versierd en strak bekleed.
Heel mooi, geweldige kleuren.
Ja jouw stijl erin brengen is helemaal de top888 Zo maak je van het taartje een heel kijk-en smulfestijn. Vind hem megabangelijk lief en mooi!!!
Oh Lara, wat is tie geweldig mooi zeg! Ik kan er naar blijven kijken, wat een details heb je verwerkt. En wat leuk dat je er aan gedacht hebt om voor alle kindjes een balonnetje te boetseren.
Wat is ie gaaaaaaaaaaf !!!! Het is weer een echte Lara taart geworden ! Zo knap en mocht ik nog eens een (ko)nijntje taart moeten maken zal ik zeker het e.e.a. gaan van je `lenen´
hij is zooo leuk geworden, en wat een gevaarte.
Ik ben benieuwd of mijn beesies taart ook zo goed uit de verf gaat komen.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vrolijke stapel