Onderwerp: muziekkoekjes
Hoi!
Hierbij mijn eerste foto van mijn bakwerk....ik ben een echte muziekfan en heb daarom de G-sleutel met veel plezier gemaakt:
Groetjes,
Marleen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » muziekkoekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi!
Hierbij mijn eerste foto van mijn bakwerk....ik ben een echte muziekfan en heb daarom de G-sleutel met veel plezier gemaakt:
Groetjes,
Marleen
Leuk geworden!!! Heb je de sleutel zelf uitgesneden of heb je daar een uitsteker van? Ik heb nl een uitsteker van een G-sleutel.
heel leuk!!
Erg leuk!!
Mooi gemaakt!!!
hmmm lekker!!
Mooi gedaan hoor!!
Dank jullie wel! Ja ik heb idd ook een uitsteker gebruikt, ik zou ook graag een uitsteker van een muzieknoot willen maar weet eigenlijk niet of die wel bestaat?!
Gr Marleen
Heel leuk bedacht !!!!
Heel leuk, zeg!
Dank jullie wel! Ja ik heb idd ook een uitsteker gebruikt, ik zou ook graag een uitsteker van een muzieknoot willen maar weet eigenlijk niet of die wel bestaat?!
Gr Marleen
Ik meen dat ze bij piece-cake een uitsteker hebben van een dubbele muzieknoot, maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen!
Heel leuk zo!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » muziekkoekjes