1

Onderwerp: Citroenkwark taartvulling en nog kwarkvullingvraagje

Ik lees vaak dat taarten met citroenkwark van Mona gevuld worden, nou kan ik die
hier dus echt nergens vinden. Is dat zo'n pot waar ze ook banaan en aardbei van
verkopen ??? Niet bij Ah, niet bij Super de Boer, niet bij Jumbo.....waar kopen jullie
die citroenkwark ??????

Ik had zaterdag de teigetjetaart ook gevuld met kwark, maar dan aardbeien kwark
ik had halfvolle, en vond het nogal dun zeg maar.....kan ik die kwark ook met
klopfix stijver maken ?????? Dat ik even "mixer" zeg maar met een zakje klopfix.
Of meot ik dan wat anders gebruiken ?????

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Citroenkwark taartvulling en nog kwarkvullingvraagje

Bij ons hadden ze het eerst ook nergens, maar sinds kort verkopen ze het ook hier bij de Super de Boer, AH, C1000 etc... eigenlijk overal dus. Het zit in "gewone" pudding-verpakkingen van Mona (die met die ribbeltjes) en er staat op "luchtige yoghurtpudding citroenkwarktaart". Ze verkopen het ook in andere smaken, maar dan in kleine verpakkingen.  De andere smaken heb ik nog niet geprobeerd, maar de citroenkwarktaart is iig heeeeeel erg lekker :9
Deze kwark kun je gewoon tussen je taart doen, zonder er iets aan toe te voegen of te mixen. Zo doe ik het tenminste en het gaat prima.
Ik denk dat gewone halfvolle kwark aardbei inderdaad erg dun is, maar ik heb geen idee of je daar klopfix aan toe kunt voegen.

Succes met je zoektocht naar citroenkwark!

3

Bedankt Jiska, ik heb dus op de "kwarkafdeling" staan zoeken en niet aan de puddingkant............Ga gelijk strakkies zoeken !!!!! :Y

4

GEVONDEN !!!! 1 voor in een taart en 1 om te proeven :D
Toen zag ik ook n og pannenkoekenpudding met stroopsaus staan..........na het eten
een kijken of ik daar nog wat mee kan :Y:Y:Y:Y

Kijk maar uit dat je ze niet allebei gaat proeven... ;) Want als je die citroenkwarktaart hebt geproefd ben je verkocht!! Tenminste....ik vond 'm heerlijk en dan heb ik 'm alleen nog maar als toetje op!