Onderwerp: sneeuwvlokjes
ik heb bij de webshop gekeken, maar daar zie ik ze niet, dus wie weet waar ik ze kan kopen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » sneeuwvlokjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb bij de webshop gekeken, maar daar zie ik ze niet, dus wie weet waar ik ze kan kopen?
Ik heb ze ook gezien in een Engelse webshop waar ik volgende week op de beurs in Engeland mijn uitstekertje van de hortensia kan ophalen.
Maar ik zou Inge via de webshop even mailen. Zij is de enige die je zeggen of en wanneer ze weer te bestellen zijn via de webshop. (ik had volgens mij de laatste op de beurs gekocht afgelopen zaterdag )
ik heb je dubbel berichtje verwijderd.
Ze zijn er wel hoor, large en medium is al weer te bestellen, small en de set komen volgende week (5-11 staat er bij verwachte datum). Ik wil ze nl ook
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1074
hier staan ze!
oke dan wacht ik maar even af, maar toch bedankt.
Groetjes bettie
Ik dacht dat je de sprinklers bedoelde. Wilton heeft echt hele leuke kerstsprinklers, maar hier in Europa nergens te krijgen. En ze zijn zooooooooooooo leuk.
(ik had volgens mij de laatste op de beurs gekocht afgelopen zaterdag
Wat vervelend was dat zeg zo voor mijn neus kocht iemand het laatste....... jij dus grrrr
Wel handig dat ik nu VERPLICHT de webshop weer moet bezichtigen....
Wat vervelend was dat zeg zo voor mijn neus kocht iemand het laatste....... jij dus grrrr
Wel handig dat ik nu VERPLICHT de webshop weer moet bezichtigen....
SORRY MARLIES Maar ik ben er wel erg blij mee!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » sneeuwvlokjes