1

Onderwerp: "De Nar"

Hallo allemaal,
ben nog niet zo gewend om iedere dag even op het forum te kijken.
Zie net de leuke berichtjes bij het voorstellen staan, dank jullie wel.
Las ook dat er een aantal zijn die het toch wel leuk zouden vinden als ik mijn taart nog even bij de taartenparade wil zetten.
Nou natuurlijk wil ik dat, ben tenslotte apentrots dat ik de eerste prijs heb gewonnen in de B-cat.
Dus hier is dan nog een keer "De Nar".

http://www.taartvankarin.nl/wedstrijd1.jpg

http://www.taartvankarin.nl/wedstrijd4.jpg

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

2

Re: "De Nar"

Hij is werkelijk prachtig hoor!

Groeten.Monique63 :thumb:

Carpe Diem !

3

Wat een mooie strik!! en wat een ruitjes!! heel mooi

groetjes monica.
mijn album

4

Ik ben niet op de T&T geweest, maar toen zag ik je foto, en vind je taart echt super. Prachtig gewoon. En gefeliciteerd dat je de eerste prijs hebt gewonnen !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

5

Prachtig!
En proficiat met je prijs!

wouw die is echt mooi
gefelciteerd!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

7 Laatst bewerkt door karine (30-10-2007 21:12)

wat een perfektie zeg .... je ruitjes blijven allemaal zo goed zitten (bij mij donderen ze er meestal vanaf) en ze zijn ook allemaal zo perfekt gelijk!!
Je strikwerk is super ...gebruik je veel tylose?
Je taart is kortweg helemaal TOP
:thumb: :thumb: :thumb:

Inderdaad een schitterende taart!!!!

9

Wauw echt wat een mooie taart heb je gemaakt ik heb deze taart dan ook flink staan te bewonderen op de beurs!!!
Proficiat met de 1e prijs echt prachtig mooie taart!!!

Groetjes van Jette

Wauw, echt een prachtige prachtige taart.  Gefeliciteerd met je overwinning.

11

Dank je wel voor het showen! Als een thuisblijver vindt ik het heel erg leuk om op deze manier mee te genieten van afgelopen zaterdag.
Gefeliciteerd met je prijs, je hebt het zeker verdient hoor! De taart is echt geweldig! fantastisch! need i say more?? :D

Groetjes Tweety!

12

Hij was echt prachtig!! Hij viel gewoon op! Supermooi gemaakt. Een echt kunstwerk. Hoe perfect die ruitjes tegen elkaar liggen!!! Ik doe het je echt niet na! :nooo

Ik vond hem speciaal qua smaak. Maar na je recept gelezen te hebben wist ik ook waarom ik hem apart vond: er zat erg veel drank in en dat is niet zo mijn ding. Maar van anderen bij ons aan tafel hoorde ik wel lovende woorden over de smaak. En hij is natuurlijk bij de jury in de smaak gevallen! ;) Je hebt die eerst prijs terecht gewonnen!!! Proficiat!!!

13

Bedankt voor jullie leuke reacties.

En nee :nooo :nooo de jury vond hem ook niet zo lekker, ik heb behoorlijk wat punten verspeelt met de inhoud. Maar ja daar leer je weer van, was voor mij ook de eerste keer.
Maar inderdaad waren er toch wel veel die hem wel erg lekker vonden  :) en =) en :-)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

14

wauw wat een schitterende taart de kleuren helemala mooi

15

Nou ik vond hem natuurlijk prachtig, want dat kan gewoon niet anders, daar zullen de smaken vast niet over verschillen en ik vond hem ook nog eens erg lekker!

16

Daar is 'ie dan mijn 'taartgenoot'..... :) ! Wat is 'ie toch keurig strak en netjes gemaakt! En ik zou strikkenworkshops gaan geven als ik jou was!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

17 Laatst bewerkt door wendy (30-10-2007 23:13)

Ja, ook ik vind hem schitterend. :D Die strik is gewoon super en wil je met ons delen hoe jij dat aanpakt met de ruitjes?
En dat van de smaak is geloof ik ook wel erg moelijk uit te leggen. Ik heb mega veel punten verloren op mijn beoordeling doorag ze mijn proeftaartje niet lekker vonden. Wel mooi ook van binnen bij het aansnijden, maar gewoon niet lekker. :S :(
Gek genoeg waren alle cupcakes die ik van het zelfde recept met dezelfde vulling had gemaakt wel allemaal op en krijg ik mailtjes voor het recept. :lol:
Ook vaak het verzoek van (vooral mannelijke) familie om deze taart te maken. :D
Zo zie je maar. Smaken verschillen dus echt heel erg. :)

18

Ik ben blij dat je hem gepost hebt, Karen! Nogmaals WAUW, WAUW! Hij staat hier te pronken dat het een lieve lust heeft!

Hahaha, ik hoop dat je hier blijft 'hangen', van jouw taarten wil ik graag meer zien! Maar elke dag kijken op het forum hoeft niet hoor, ook al zijn sommigen zo gek dat ze het wel doen :D :D En we zijn hier reuze nieuwsgierig, we willen alles van je taart weten! Het geheim van je mooie strikken bijvoorbeeld. Hoe krijg je die zo sterk dat de uiteinden een balletje dragen kan en toch nog in vorm blijven :S ?

En die ribbeltjes bijvoorbeeld in je strik, heb je daar een matje voor? Of een rolstok? En die ruitjes, heb je daar een uitsteker voor gebruikt? Vertel, vertel....

Ik was ook

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

19

Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
Je uitvoering is schitterend, terecht de eerste prijs.
Gefeliciteerd kaatje.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

20 Laatst bewerkt door catherine (31-10-2007 06:51)

van mij ook welgemeende felicitaties. Hij zag er echt fantastisch mooi uit. En inderdaad komt hij erg dichtbij de perfectie. Alleen maar bewondering voor zo'n prachtstuk.

Bij mij was het net andersom, ik heb veel punten gekregen voor de smaak, maar niet zo veel voor decoratie en afwerking hihi. Misschien moeten we samen taarten gaan maken :D

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

hier van ons ook nog gefeliciteerd.
het was echt een waanzinnige taart om te zien echt hoe je die ruitjes en strik zo mooi gemaakt heb petje af hoor.
wij hebben de taart niet geproefd omdat het erg druk was bij alle taarten en we gewoon een stukje ergens van hebben genomen.
maar je hebt terecht de eerste prijs gewonnen hoor.

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

22

Gefeliciteerd, en wel verdiend wat een geweldige mooie n strakke taart.

Supermooie strik en levendige kleuren, en de smaak, Tja ik was er helaas niet bij hij ziet er in ieder geval heerlijk uit. :D

Gr Martine

Gr. Martine, Mijn taarten zie je op    klik-hier-maar         of-hier

23

Wauw, dat zal een werk geweest zijn! H

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

24

Jaaaa daar is ie dan!!! En lekker groot voor alle inzoom-fanaten ;) :-D Nou Ka, zo op de grote foto en van dichtbij is ie alleen nog maar mooier, werkelijk een HEEL KNAP STAALTJE TAARTKUNST!!!! :Y :Y En ja tot in de laatste puntjes (van de strik ;) ) afgewerkt, maar dat kun je wel aan jou overlaten h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

25

ZO HEEEEEEEEEEEE! WAUW!!! Prachtig, chapeau, ongelooflijk!
Hele, heeeeeeeele prachtige taart.