Onderwerp: how to nijntje?
heeft er iemand een how to hoe je een nijntje boetseerd ?
ik zou graag nu in de vakantie eens eentaartje willen maken en mijn jongste zoontje is weg van nijntje daarmee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » how to nijntje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeft er iemand een how to hoe je een nijntje boetseerd ?
ik zou graag nu in de vakantie eens eentaartje willen maken en mijn jongste zoontje is weg van nijntje daarmee
hihi...je mag nijntje niet eens boetseren dus een how to maken zal wel helemaal uit den boze zijn van dhr Bruna
Gewoon goed naar alle taarten hier op het forum kijken en proberen maar.
hihi...je mag nijntje niet eens boetseren dus een how to maken zal wel helemaal uit den boze zijn van dhr Bruna
Ik zag dit berichtje en dacht : leuk idee. Ik was al helemaal vergeten dat gedoe rond om Bruna !!!!! Wel jammer.
wat is er geweest dan met dhr bruna ?
ik bedoel of iemand een stap voor stap heeft van nijntje he mag dat niet van hem?
Op Nijntje rust copyright, dus je mag er als niet 'Bruna' letterlijk niet mee te koop lopen.... vandaar...
De Bruna's speuren regelmatig het web af naar Nijntjes en kunnen daar 'moeilijk' over gaan doen...
Nou wellicht is er een how to van een donkerbruin koNIJNTJE, voor de mama van 2 schatjes
Kan dhr Bruna en consorten toch niet mopperen...Je moet er alleen denk ik gewoon daarna een wit koNIJNTJE van maken
Nou wellicht is er een how to van een donkerbruin koNIJNTJE, voor de mama van 2 schatjes
![]()
Kan dhr Bruna en consorten toch niet mopperen...Je moet er alleen denk ik gewoon daarna een wit koNIJNTJE van maken
![]()
Ja maar dan moet dat koNijntje niet te veel op het bruine vriendinnetje van Nijntje lijken...hoe heet ze ook al weer ?
Dan vraag ik bij deze een how to van een paars koNijntje............... Hihi.
Dan vraag ik bij deze een how to van een paars koNijntje............... Hihi.
hahahahaha of groen met gele stippeltjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » how to nijntje?