Onderwerp: Resultaat van mijn megaproject
OEPS!! ik heb het bij de verkeerde onderwerp gezet...zal wel door de vermoeiheid komen.
De taarten zijn net opghaald en ze waren heel tevreden!!! Ze zeiden dat ze twee keer per jaar een feest hebben. Wat ik wel graag wil weten, hoe ik een ganache taart strak kan krijgen, moet ik het eerst insmeren met chocoladebotercreme???? Graag tips! Ik vond het in het echt veel beter uitzien dan op de foto. Op de foto zie je alle oneffenheden.
De taarten moesten iets met bloemen hebben. De verhouding van de stapeltaart vond ik zelf niet mooi, maar dat is wat ze wilde hebben omdat er heel mensen naar de feest komen. Het was 35, 30 en 28 cm. De ganache taart was 30 cm. De cadeautaart was 30x30 cm. Alle andere waren 35 cm.
Hier komen ze:
Vulling aarbeienjam en botercrememix webshop
Gespoten roosje en randen(icing), vulling kersenvlaaienvulling met botercrememix webshop
Vulling Chipolata
Vulling chocolade met walnoten
Vulling bokkepootjes
Vulling de wittetaarten:choco botercreme, botercrememix van de webshop met gemolten puur chocolade en chocohagelslag en amaret. Vulling van de rode taart is kersenvlaaivulling met botercreme webshop
Behalve de rode taart (marsepein) van de stapeltaart was alles zelfgemaakte MMF.
Zonder de hulp van mijn man was me dit allemaal niet gelukt!
Bedankt voor het kijken.
Ga me nu klaar maken om naar de T&T beurs te gaan.
Groetjes
Lisette