26

Re: krokodil

Wat zijn ze gaaf!! Zit de krokodil van Liam er ook tussen??

Je hart fluitsert, luister goed!

27

wauw ja van jou verwacht je bijna niets anders meer dan PRACHTIGE taarten !! Deze is ook weer mega mooi, hoe kom je toch steeds op de ideeen ?? Zo knap !

28

Meid, ik vind dit echt weer een pronkstuk van je hoor!  Alles klopt eraan, helemaal schitterend. Vraagje voor de gein: wat weegt zo'n taart nou eigenlijk bij je? :)

29

Jeetje Wendy, wat een geweldige taart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal super zeg

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

30 Laatst bewerkt door Nastasia (27-10-2007 15:14)

:thumb: wat valt er nog te zeggen???

31

Oh wat is de krokodil leuk geworden. Echt gaaf. En die cupcakejes ook !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

32

Super gave taart! Grappig dat de moeder een puzzelplaatje of geboetseerde kroko verwachtte, maar nee hoor, een enorme krokodillentaart :) De cupcakes zijn ook heel leuk! Ik vond het erg leuk om je bezig te zien vandaag met boetseren enz!

33

hey wendy, heb je deze taart toevallig gemeten? want hij lijkt zo reusachtig!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

34 Laatst bewerkt door wendy (28-10-2007 17:01)

Bedankt voor de complimentjes. :D
De krokodil was inderdaad groot, de plank was al 60 cm lang en hij lag schuin das de taart was nog iets groter. Dacht wel dat ik door het snijden heel veel taart weg zou gooien, maar dat viel me heel erg mee. Bijna alles gebruikt met het opbouwen van de rug en kop. :)
Enne, wat hij weegt? Geen idee maar het is iig geen goed plan om er erg lang mee in je handen te blijven staan, want hij weegt als lood. :lol:

En nee, Liam's krokodil zat er niet bij, die is op zijn eigen cupcake beland. :D

35

Geweldige leuke croc zeg en wat een enorm gevaarte, jeetje mineetje!! En die kop is trouwens supergaaf gemaakt met die tanden erin, en ja ik lust wel een stukkie van kop en staart met kersjes ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

36

Hij is FANTASTISCH! Mijn dochter zei dat ze niet van krokodillen houdt maar deze wilde ze wel. Dat je er tijd voor kon vinden met al die beurstoestanden!

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

37

Echt heel gaaf Wendy!!! Wat een mega apparaat zeg !!!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

38

Hey, ik mis de croc van je zoon....die was zooooo leuk !!!!

Maar wat een geweldige krokodillentaart zeg !!!

39

Ik vind deze echt GEWELIDIG!!!
Kun je mij misschien helpen aan een werkbeschrijving voor dit bijtgrage taartje?

Groetjes,
Patty