Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » schuimpaddestoelen met mokka creme
Wow Mirjam,
Dat ziet er superlekker uit!!! Ben nl. ook een hele schuimfan! Zou je mij het recept (en werbeschrijving) willen geven? Super bedankt alvast!
OOOOOOOOOOOOO wat zijn ze leeeeeuuuuuuk!!!! Echt schatjes!
Inderdaad, om op te (vr)eten!!!
oooooooo die wil ik ook bij de thee, NU eigenlijk hahhahhahahahhahhaah
Ik zit hier gewoon met het water in mijn mond......ben gek op schuimpjes !!!!!!
En wat een leuk idee zeg om er paddo's van te maken !!!!!
Mooi en lekker!!!
Wauw, dit zit er super
Ja ja ja ik wil ook graag de beschijving ik maakte vroegen bij mijn moeder wel eens schuimpjes maar heb het later nooit meer gedaan en deze zijn zoooooo gaaf!
alvast bedankt!
Saskia
Wow, die zijn echt leuk! Heb ik op mijn to-do lijst gezet.
Dàt ziet er gaaf uit! LEUK!!
Hey, dat ziet er leuk uit !!!
En ook nog lekker...das helemaal super !
Hahahha die heb ik ook in het boekje zien staan en staan op m'n lijsje voor de kerst! Ze zijn leuk geworden.
Ja receptje hoor, en howto! Leuk, leuk, leuk! En lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
ooohh ze zijn super!!! eigenlijk meer dan super!!!! ze zijn fantatstisch!!! kom op met die how-to en recept!
groet corinne
Ooooh wat lekker
Fantastisch Idee!
Wat zien ze er enig uit! En ik wil dus ook erg graag de how to!
WOW wat leuk bedacht en vooral dat schuimpaddestoelen zijn !!!!! Is weer eens wat anders en ze zijn heel mooi geworden !!
Het is inderdaad een leuk idee en ze zijn heel goed gelukt, maar ik geloof niet dat ze ze dit idee naar zich toe mag trekken aangezien ze of in de Boodschappen of het boekje van Super de Boer hebben gestaan. Ik heb ze daar ook gezien. Kan me alleen niet meer herinneren welke. Daar werden hoedje en steeltje aan elkaar geplakt met witte chocolade.
Erg leuk ziet er superchique uit!!
klopt neeltje.
ik heb ook nooit gezegd dat het mijn recept of idee was hoor!!!!!
dit stond in een boekje van super de Boer!
en ik heb met mokka geexperimeenteerd
Oh wil je aub dat recept voor ons erop zetten!
Kan me niet schelen waar het vandaan komt wil gewoon deze week nog die dingen proeven, hahahahaha.
En aangezien jij die heerlijkheden hebt gemaakt meid, krijg je er alle lof voor vind ik!
dat doe ik wel even bij ingezonden recepten zetten oke
Ziet er heerlijk uit!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » schuimpaddestoelen met mokka creme