1

Onderwerp: De dag na T&T

Hallo allemaal,

Gisteren bij T&T geweest en daar zoveel leuke, aardige en gezellige mensen ontmoet  dat ik me nu ook gelijk bij het forum aan wil melden.
Mijn naam is Karin, 50 jaar oud en ik woon in Den Helder, ben getrouwd met Michel en heb al weer twee grote zoons Jeroen en Arjan van 23 en 15 jaar oud. Vorig jaar met Sint Nicolaas mijn eerste taart gemaakt, en sinds die tijd zijn er al vele gevolgd.

Als het op het forum net zo gezellig is als het gisteren was op T&T, dan zal ik regelmatig op het forum te vinden zijn.

Groetjes, Karin

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

2

Re: De dag na T&T

Heee Kaatje E. ;) :-D daar ben je dan!! Super om je hier te zien Ka, kunnen we nog meer kletsen ;) en je avatar is echt helemaal top zeg! En natuurlijk even bij deze officieel op het forum: van harte met je 1e (zeeeeer verdiende) prijs!! :Y :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Hoi Karin,

leuk om je hier te zien!
Ik was samen met mijn buurvrouw gisteren, wij waren (zoals vele) ook helemaal weg van jou taart. Nog van harte met je overwinning, je hebt het echt verdient!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

4

H

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

5

Hallo collega nar-bedenker!
Vond het leuk om te zien dat we hetzelfde brainstormpje hadden doorgemaakt! En jouw taart was ongelooflijk mooi en netjes gemaakt zeg met die onwijs gave strik als kroon op het werk...
Van harte gefeliciteerd en natuurlijk welkom in de club!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Nog geen lid van het forum en met de eerste prijs ervandoor? van harte gefeliciteerd, het was een supermooie taart (en je hebt het gehoord, je prijzen :thumb: omhoog,
in ieder geval welkom en ik hoop nog vele mooie taarten van je te zien (en natuurlijk af te kijken want ik ben een broekie in taartenland)

Alles goed???? nee 3 fout

7

Hallo zeg...

met ik je eerst van harte feliciteren voordat ik zeg vereerd te zijn dat je je "bij het forum" aan wilt sluiten... ;)

Welkom en dat er nog maar vele mooi strikken mogen volgen... !!! :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Hallo Karin,
Gelukkig, je bent nu ook op het forum! Ik had vandaag al een paar keer gekeken of ik je taart al bij de taartenparade zag staan! Nog wel doen hoor, hij was prachtig en daar moeten de anderen toch ook z

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

9

Nou ik wordt helemaal blij van al die hartelijke reacties.
En Miekje ik vond het tot het laatst heel spannend hoor, ik had ook maar een paar puntjes meer als jou. Ik zal proberen hem te plaatsen.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

10

Allereerst gefeliciteerd met je verdiende eerste plaats!!

Welkom hier op het forum en dat we nog maar veel moois van je mogen zien!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Ja, van mij ook gefeliciteerd hoor, ik vond vooral je strik werkelijk SCHITTEREND!

En natuurlijk welkom op het forum. Als je moeite hebt met het plaatsen van de foto, dan kan ik je wel helpen hoor! (En ik vind dat jouw taart echt een plaatsje verdient in de taartenparade, hij mag beslist niet ontbreken :) )

Hier staat het goed uitgelegd:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723

En als het niet lukt, kun je altijd nog advies vragen aan Lara, begrijp ik ;)

Groeten, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

OOOOOOOooow, dus jij bent die van de strikkentaart, ik vond hem zo mooi! Terecht dat je de eerste prijs hebt gehaald. En welkom op het forum natuurlijk!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13 Laatst bewerkt door annette (28-10-2007 22:44)

Hee Karin! Welkom hier, en nog van harte gefeliciteerd met je verdiende 1e prijs. Ik zag gelijk welke van jou was.. strikken-expert ;) :) !!!
Echt prachtig was ie, en zoooooo netjes :)
Leuk je eens in het echie gezien te hebben!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

14 Laatst bewerkt door nnicole1234 (28-10-2007 22:47)

Hahaha...leuk dat je het forum ook hebt gevonden !!!
(iedereen vroeg aan iedereen wie er nu gewonnen had maar telkens was het antwoord..."iemand die niet op het forum zit' ;) )

Ik zie graag je kunstwerken dus ik hoop dat je het hier (net als vele anderen, en ik ook) heel gezellig zult vinden :)

Meestal zijn de commentaren ohhhh en ahhhh maar als je echt tips en kritische meningen/opmerkingen wilt hebben moet je er om vragen.

Groetjes Nicole
p.s. ik was diegene die je taart aansneed :O

OOk van mij van harte gefeliciteerd,

Ik was ook onder de indruk van de prachtige taart zoo strak en precies en de kleuren waren helemaal top!

De strik was natuurljk perfect ook zo leuk dat de puntjes nog een beetje opstonden en allemaal even hoog!

Super taart verdient gewonnen!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

16 Laatst bewerkt door Lies (29-10-2007 08:26)

Hi Karin, ten eerste gefeliciteerd met de eerste prijs!!en te tweede welkom op de forum. Wat was je taart toch PRACHTIG!! Heel er mooi afgewerkt, ik was gelijk helemaal verliefd op je taart!!

Groetjes

Lisette

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

17

Hi Karin,

Ik vroeg me al af welke dame je was op het forum!  Je taart was echt prachtig zo'n kunstwerkje! alles tot op de mm juist!

proficiat met je eerste prijs!

katleen (de andere eerste prijs ;) )

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

18

Allereerst gefeliciteerd met je zeer verdiende 1e prijs :Y, je taart was echt prachtig en tot in de puntjes afgewerkt en verder natuurlijk welkom op dit forum!
Ik heb (met dank aan Lara ;)) je website al ontdekt en bekeken: wat maak jij prachtige taarten! Zo ongelofelijk strak en netjes dat het lijkt alsof er allemaal dummies onder zitten :lol:. En je bent pas een jaar bezig? Wauw, petje af!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

19 Laatst bewerkt door Sweetpie (29-10-2007 10:45)

Karin, wow gefeliciteerd met je welverdiende eerste prijs. Je taart was zoooo mooi in t echt. Heb er heel wat minuutjes naar staan kijken, echt prachtig.

En leuk dat je je bij ons aansluit, krijg je absoluut geen spijt van want het is echt zo gezellig hier.

En ik heb je site even bekeken, wat maak jij een mooie taarten zeg, echt prachtig.

En dan heb ik meteen een vraag, wat is het geheim van jouw prachtige strikken? Ik ga namelijk van de week mijn eerste striktaart maken, met al die lussen, en ik vraag me af hoe je dat doet, en hoe je ze vastzet.

Groetjes,
Amy

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

20

O, h

21

ik ben ook samen met mijn man naar de beurs geweest.
was echt leuk wel erg druk kon af en toe je kont niet keren
ook bij de wedstrijdtaarten gekeken en inderdaad jou taart vonden wij ook zo mooi
onze complementen.ik ga volgende week mijn eerste stapeltaart maken ben wel benieuwd of dat goed gaat

22

Welkom, welkom.
Wat leuk dat je je ook bij het forum hebt aangemeld.
Dan kunnen wij nog vaker van de prachtige taarten genieten die je maakt. !!!Gefeliciteerd met je eerste prijs ! Absoluut verdiend.

23

Helemaal juist dat je gewonnen had. Gefeliciteerd nog. Ik stond naast je met mijn heksje. Viel helemaal in het niet naast jou super taart. Je taart was geweldig goed.
Pluim!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

24

Ha die Karin,
Welkom in ons midden! Dat gebeurt niet zo vaak. Elkaar eerst ontmoeten in het eggie en dan op het forum. (Ik vond jouw taart zo lekker, en was zo nieuwsgierig naar jouw recept, weet jet nog :S )  Enfin ik vind het heel leuk dat je ook bij ons op het forum bent. Ik hoop veel taartjes van jou te kunnen bewonderen.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

25

ik heb jouw taart ook in het echt mogen bewonderen! zooooooooooo netjes afgewerkt ,prachtig! ik ben wel benieuwd hoe je die stik maakt( met die rode lijntjes) een how to zou geweldig zijn.

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl