1

Onderwerp: Spiderman en taartje voor mijn moeder

Voor mijn neefje Mirco heb ik een spidermantaart gemaakt. Vulling is chocolademousse en abrikozenjam. Mijn zus had zelf een taartje van een crossfiets gemaakt omdat hij aan fietscrossen doet. 

Voor mijn moeder haar verjaardag de bloementaart. De taart heb ik september gemaakt, maar ik was niet zo tevreden. Op zich ziet ie er geloof ik wel leuk uit, maar ik had iets anders in mijn hoofd. Onderste gevult met vanille en de bovenste met Daimvulling. Allebei met eerste laagje jam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DKOMQNSD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YBNJFKN8.jpg

2

Re: Spiderman en taartje voor mijn moeder

mooie taarten

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

3

Wauw!

Die Spiderman taart is heeeeel knap gemaakt zeg... leuk met dat muurtje om de rand. Mooie letters, mooi web... :Y ... goeie kleur blauw...

De taart voor je moeders verjaardag vind ik toch wel erg leuk hoor... mooi van kleur, bloemetjes "on top", lekker gevuld... zie zoiets maar eens bij een bakker te halen... niet dus !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Ik vindt ze allebei mooi, en de taart van je moeder is echt vrolijk :Y mooi hoor

Groetjes Tweety!

5

wat een mooie strakke taarten.

6

spiderman is super gepuzzeld en het bloementaartje ziet er gezellig uit, ik ben helemaal weg van dat soort leuke ingestoken dingetjes bovenop.
en daimvulling.............vertel vertel?????

Alles goed???? nee 3 fout

7

Die spinnenwebdraden uit zijn hand...geweldig!! En het taartje voor je moeder vind ik juist erg mooi! Hou wel van een beetje rust en toch vrolijk!

Je hart fluitsert, luister goed!

leuke taarten die spiderman is super
en die andere is heel vrolijk leuk zo die kleurtjes

Groetjes Katinka & Manuela
Bekijk ons album http://detaartenmamas.mijnalbums.nl/

9

ze zijn alle 2 mooi, de bloementjestaart is echt heel gezellig en die spiderman is heel knap gepuzzeld!

10

allebei de taarten zijn mooi geworden zeg....en de vulling klinkt mmmmmmmmmm

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

11

Ze zijn allebij super! Spiderman is onwijs stoer en het andere taartje heb je super kleuren gebruikt, lekker vrolijk!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

12

WOW je spiderman vind ik echt een topeprtje hoor! Wat onwijs goed gepuzeld en dat 3D effect is heel goed gelukt.
Die bloemen is natuurlijk ook mooi hoor, hahha!

13

Mooie kleurtjes heeft die bloementaart. Die bloemetjes er bovenop staan er prachtig bij. Spiderman is hartstikke goed bepuzzeld!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

14

Ik vind je spidermantaart helemaal geweldig!!

Je bloementaart is echt prachtig!! Heel mooie ontwerp. Wat voor kleur blauw had gebruikt?

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

15

Mooi die bloementaart. Leuke kleuren. En spiderman is ook super.

Groetjes, Jennie

Wat de toekomst brengen moge,.......
Groetjes, Jennie

16

Wat een leuke taarten !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

17

Twee hele mooie taarten!! Spiderman is echt TOP!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

Erg leuke taarten! Super spiderman en vrolijke bloemen!

19

Die taart voor je moeder vind ik helemaal geweldig, leuk zo met die bloemetjes erbovenop! Spiderman is ook mooi, zeker met dat spinnerag (of hoe noem je dat).

20

lune schreef:

spiderman is super gepuzzeld en het bloementaartje ziet er gezellig uit, ik ben helemaal weg van dat soort leuke ingestoken dingetjes bovenop.
en daimvulling.............vertel vertel?????

De Daimvulling is dezelfde als de toblerone, maar dan met Daim chocolade. Dus smelten in de slagroom, koud laten worden en opkloppen tot mousse. Het recept heb ik een tijdje geleden op het forum gezet. Moet vast wel ergens te vinden zijn en is echt een aanrader. Hij is superlekker. Groetjes Natasja