1

Onderwerp: ik bedoelde dus dit

In een vorig berichtje vroeg ik naar zwevende vlagjes maar blijkbaar is er niemand die mn ellelange uitleg snapt. Het is dus de volgende taart van Wendy waarop ik doel. Hopelijk vind Wendy het niet al te erg dat ik haar taartje als voorbeeld neem ,maar ja zij is dan ook ons taartwonder h

2

Re: ik bedoelde dus dit

je krijgt weer geen reactie, en ik maar wachten...........

Alles goed???? nee 3 fout

3

en ikke ook...

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

4

Volgens mij is dat van dat draad dat je ook gebruikt om sprieten in je taart te zetten; je hebt het speciaal voor taarten, maar je kunt ook ander dus (ijzer)draad gebruiken.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Dat je geen reactie krijgt is natuurlijk niet zo raar, half, zo niet heel taartminnend Nederland was vandaag in Hoogland, waar Wendy zich ook de benen uit haar lijf geworkshopt, gedemood en ge-o-is-dat-nou-Wendyd heeft!
Misschien kun je haar persoonlijk een mailtje sturen...?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Ik denk dat het gewoon ijzerdraad is, gebruik ik ook voor de jonglerende Bumba

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7 Laatst bewerkt door Flien (28-10-2007 16:10)

:Y Lijkt ook of je het ijzerdraad al ziet op de foto :Y

8

ik wist dat je dit bedoelde, maar ik ken het antwoord niet ..

9

En...weet iemand het antwoord al???

Je hart fluitsert, luister goed!

10

Nee, ik niet......=)

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

11 Laatst bewerkt door karine (16-01-2008 21:27)

Ik wel hoor ...Wendy heeft mij geantwoord in een ander topic ...ik ga het eventjes terugzoeken
Gevonden:

Wendy schreef:

Bij de nijntje vlaggen heb ik de bomen met stokjes erin gedaan. dan tussen de stammetjes en het groene bolletje een stevig simdraadje geknoopt en die in de taart gestoken. dan de vlaggetjes in wiebervorm gesneden en dus over het simdraad heen gevouwen en dichtgeplakt.
Ik hoop dat je eruit komt, succes ermee hoor.

Ik heb deze tip in de volgende taart gebruikt maar bij mij zie je de ijzerdraad dus nog duidelijk wel ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WWBXHKIC.jpg