1

Onderwerp: bedankje

Voor een vrijwilligster die jarig was een bedanktaartje gemaakt. Ze houdt niet zo van marsepein maar wel van chocolade dus heb geprobbeerd er eentje te maken naar haar zin.
Wilde ook deze vulling proberen en was een supersucces ,echt een aanrader:
ferrero rocher/caramel en een laagje chocomousse (dit laatste ga ik bij kerstmis vervangen door bailey'smousse)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QALEQKEN.jpg

2

Re: bedankje

ohohoh dat klinkt lekker
leuk zo in combi met de chocolade

3

hmmmmmmmmmmmmmmm

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

4

Mmmm, dat klinkt echt super :9! Kon je van die ferrero's afblijven dan? Ik vrees dat ze bij mij de taart niet zouden halen, ik heb een ernstige zwakte voor die dingen :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5 Laatst bewerkt door irene evy (26-10-2007 22:10)

mooie taart en eh.... waar staat het recept van de ferroro dingen...maar ik ben het met sigrid eens; ik eet eerst alles op voordat ik het in de taart stop dus ik moet een extra doos komen :Y

ik functioneer alleen op suiker...

6

Je hebt je naam weer eens waar gemaakt... ;)

Een prachtige taart getoverd... en zooooooooo lekker......

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

helemaal leuk taartje, leuke kleurencombi, rode rozen en chocola trouwens....................ik wacht op het recept van de ferrero rocher dingen

Alles goed???? nee 3 fout

8

mmmm ziet er heerlijk uit!

9

Mooie lekkere taart! Laat je even weten hoe je die vulling met ferrero.... hebt gemaakt? Want die is vast en zeker voor herhaling vatbaar en dan natuurlijk het liefst hier :P.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

10

Ziet er mooi uit, ik ben bang dat de ferrero nooit in de cake terecht kom, want mijn man is er gek op (ikke niet - gek he?)

Groetjes Tweety!

11

Mmmmm dat ziet er h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Ziet er heerlijk uit hoor! Daar wil ik wel een hapje/stukje/stuk/stukken van proeven!

13

erg mooi ! Ook hier willen ze wel eens iets anders dan marsepein dus ik vind het een goed idee en klinkt verrukkelijk !!

14

Wat een prachtige kleur rood voor je rozen! Welke kleur heb je daarvoor gebruikt? Of is het een combi van paars en rood misschien?

15

Super, en wat een mooie roosjes heb je gemaakt en de kleur ook !!!!!Prachtig.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

16

De kleur was een foute kleuring geweest ...ik wilde rood wat dieper kleuren met violet en het werd toen veel te donker . Als ik mij niet vergis heb ik er toen zwart van proberen te maken maar lukte dus ook niet. Achteraf bleek het diep bordeau-ig te zijn ...ideaal dus voor deze roosjes.
De vulling is doodsimpel: laagje botercr

17

Wauw, wat een mooie kleur, die roosjes!
En wat lijkt die taart me lekker zeg!