1 Laatst bewerkt door irene evy (26-10-2007 21:41)

Onderwerp: niet schrikken....

tja..eigenlijk durfde ik hem niet te plaatsten..dus als hij niet geschikt is gooi je hem er maar af (marianne of nathalie..)
voor het partijtje van mijn zoon die gaat lasergamen morgen voor zijn verjaardag nog (een maand geleden).. hij wilde alleen een laserpistool erop en eh... ik kan helemaal niet tekenen!!! dus pistooltje erop gelegd en erom heen ge"tekend" met glazuur...en ja heel bibberig..tjonge ik verlang steeds meer naar morgen en naar een paar workshops om het te leren! hoe meer taarten ik maak hoe slechter ze worden! :Y ach...de aanhouder wint zullen we maar zeggen..
bedankt voor het kijken..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4FKOO8KW.jpg

ik functioneer alleen op suiker...

2

Re: niet schrikken....

Maar hij is wel leuk geworden hoor. Mischien er nog wat verfballetjes erbij in diverse kleuren.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

3

leuk idee!!!! eh...gewoon rondjes van glazuur? oh..helaas het is een lasergame dan zie je geen verfballen...jammer! ik mocht er verder ook niets op doen van mijn zoon (die weet wat hij wil en dat is vooral vulling van slagroom en bastognekoekjes.. :Y )maar ik onthoud je tip wel! dank je wel bakmams

ik functioneer alleen op suiker...

4

Heeee... het verhaal staat erbij... kan me niet voorstellen dat iemand het je kwalijk zal nemen hoor!!!

Ziet er trouwens gaaf uit!!! Lekker "luguber"... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Dat vind ik nou inventief. Een pistooltje erop leggen en dan de omtrek maken. Dat is toch perfect!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

6

ik vindt het ook heel leuk hoor. Knap gedaan!

Groetjes Tweety!

7

Ria (M.C.) schreef:

Dat vind ik nou inventief. Een pistooltje erop leggen en dan de omtrek maken. Dat is toch perfect!

Dat dacht ik dus ook. Hij is harstikke goed gelukt!!

Tot straks!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Ik vind het echt een stoere jongenstaart!
Niks mis mee.

Alle vriendjes straks jaloers.

Groetjes
Ester

9

Leuk gemaakt, echt een jongenstaart.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

10

Heel stoer en precies wat je zoon wil. Perfect toch?!