1

Onderwerp: springvorm lek ?

Hoi
Mischien een rare vraag maar ik ging uitmeten hoeveel liter water in mijn springvorm ging en er kwam uit een kant bij de bodem water uit lopen.
Hoort dat zo of is hij lek lijkt mij als je beslag er in doet dat hij dan ook lekt.
alvast bedankt
groetjes fleur

groetjes fleur

2

Re: springvorm lek ?

Ik denk niet dat als je er beslag in doet, dat ie dan lekt hoor. Sommige van ons gebruiken ook verstelbare bakringen en daar zitten geeneens bodems in.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

dat heb ik ook met sommige sprinvormen en dat ben je kwijt als je op de bodem bakpapier doet en deze meeklemt (begrijp je me?)

succes

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

4

hoi,
Ik ga het direct proberen ben benieuwd.
bedankt voor de info.
groetjes fleur

groetjes fleur

5

ik krijg mijn bakpapier nooit strak meegeklemd, hij komt altijd ergens een stukje omhoog bij het laatste stukje klemmen ondanks ik eerst alles de bodem invet, daarna bakpapier en daarna weer invetten en dan klemmen en dan.......hoeps stukje omhoog

Alles goed???? nee 3 fout

lune schreef:

ik krijg mijn bakpapier nooit strak meegeklemd, hij komt altijd ergens een stukje omhoog bij het laatste stukje klemmen ondanks ik eerst alles de bodem invet, daarna bakpapier en daarna weer invetten en dan klemmen en dan.......hoeps stukje omhoog

Waarom vet je eerst de bodem in en als je bakpapier erin hebt gedaan weer invetten? Vet je dan het bakpapier in? Daaronder hoef je dan toch niet in te vetten lijkt mij?

zorg wel dat je bakpapier iets ruimer is als je bodem anders wipt hij er inderdaad onder uit dan klemmen en het teveel wegknippen

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl