Re: Olaf giraf
Hij is juist super! Hele mooie kleuren, heel strak en een geweldig plaatje !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Olaf giraf
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is juist super! Hele mooie kleuren, heel strak en een geweldig plaatje !
Ik wil ook dat iemand deze wil (snap je het nog?) Ik vind hem helemaal geweldig!
Hihi, ik snap 'em.
En mijn zwager wilde liever een olifant, want daar kon meer taart in dacht ie....
Ik heb toch maar een giraffe gemaakt, vond de kleurtjes van olaf ook leuker, dan alleen grijs!
Leuk!!!
Hij is heeeeeel leuk geworden! Die plaatjes van Leendert vis blijf ik ook erg leuk vinden. Heb je wel eens op zijn site gekeken? (http://home.12move.nl/~sh665724/ljvhome … ePage.html). Als je dan bij thumbnails kijk, krijg je heel veel ontwerpen van hem te zien die niet gedrukt zijn. Deze kun je dus heel goed als puzzelplaatjes gebruiken.
Groetjes
Jiska
Ik heb geen tips. Hij is net echt. Echt super gemaakt !!!!!
Jiska, Dank je voor de tip, maar ik heb mijn plaatje daar vandaan
Hij is heeeeeel leuk geworden! Die plaatjes van Leendert vis blijf ik ook erg leuk vinden. Heb je wel eens op zijn site gekeken? (http://home.12move.nl/~sh665724/ljvhome … ePage.html). Als je dan bij thumbnails kijk, krijg je heel veel ontwerpen van hem te zien die niet gedrukt zijn. Deze kun je dus heel goed als puzzelplaatjes gebruiken.
Groetjes
Jiska
Ja dat is een leuke site. En je verjaardagskaarten natuurlijk bewaren
Hij is geweldig! Mooi eenvoudig met groots effect! Ik ga hem zeker onthouden. Groeten, Patricia
H
hij is super leuk!!
Hij is heeeeel erg mooi hoor!! Helemaal top!
helemaaaaaaaaaaaaaal TOP
Prachtig hoor!! Dropveter? Hoe kom je erop..dacht dat je het met zwarte royal icing had gespoten...
Haha, ik had geen zwarte icing! (nu wel inmiddels) En ik had wel dropveter!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Olaf giraf