1

Onderwerp: De tweede

En hier is dan m'n allertweede taartje. Speciaal gemaakt voor m'n broertje die vandaag langskomt vanuit Noorwegen, hebben m al een tijdje niet gezien en hoop dattie zin heeft in taart!

Het is een chocoladebiscuit met cocosmouse als vulling. De taart is afgesmeerd met witte chocoladepasta en daarna beklaaed met fondant.
Wat een enige hobby, kan er zo nog wel een stuk of 10 maken, haha, als ik er de tijd voor had (en meesmullers natuurlijk!)

http://img229.imageshack.us/img229/8049/dsc00436an3.jpg

2

Re: De tweede

Ja, deze hobby is verslavend. En het is helemaal leuk als je tweede taartje zo supergoed uit de verf komt! Mooi strak en erg vrolijk versierd met die bloemetjes in diverse kleuren!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

3

Heel mooi strak en heel vrolijk :Y en hij klinkt ook heerlijk :9! Veel plezier met het bezoek van je broer!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Fleurig taartje!!

5

Wat een gezellige rn mooie taart!! Je broer treft het maar met zo'n bakgrage zus!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Hahhhah, je klinkt heerlijk verslaafd hoor! En zo te zien gaat het helemaal goed komen. Supermooi taartje!

7

Erg mooi taartje hoor. Smullen wordt dat zeker.

8

WOW vind hem super en dat voor de eerste keer. Echt mooi strak bekleed en leuk versiert.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

Leuke taart geworden zeg. Vooral die kleuren.

Werkt echt verslavend he dat taarten maken.

Edith

10

Mooi taart hoor! Geniet maar lekker van de tijd met je broertje.

Groetjes Tweety!

11

Wat een vrolijke taart!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

12

Wat leuk met die bloemetjes! Wat kun je eigenlijk een hoop met bloemetjes....
En de taart staat ook mooi op dat bord!!!

Wat een leuke, gezellige en mooie taart.
Als je broer hem nou heel erg lekker vind en hij wil in Noorwegen ook zo'n taart eten, dan kun je hem naar mij sturen. (mits hij in de buurt woont natuurlijk).
Maar bovenal, geniet ervan dat hij er nu is. Veel plezier en eet smakelijk.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

14

Jummie...cocosvulling!! Nog niet eerder gehoord...wel een goed idee! Je hebt er een mooi geheel van gemaakt!

Je hart fluitsert, luister goed!

15

Ik hoop dat ie heeft gesmuld. Je hebt een een lekker en mooi taartje van gemaakt!

groetjes Elma en Dani

16

Vrolijk die kleurtjes!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

17

Hij smaakt inderdaad heerlijk! Broertjes smult ervan, haha. Ik vind m ook minder zwaar dan de eerste, heb de fondant een stuk dunner uitgerold en geen botercreme gebruikt, volgens mij scheelt dat ook een halve maag ;)

Bedankt voor de complimenten! Ik ga lekker door zo, heb nog een paar meiden in m'n omgeving die een dezer dagen gaan bevallen, dus heb nog inspiratie genoeg!

18

Jolanda Norsk schreef:

Wat een leuke, gezellige en mooie taart.
Als je broer hem nou heel erg lekker vind en hij wil in Noorwegen ook zo'n taart eten, dan kun je hem naar mij sturen. (mits hij in de buurt woont natuurlijk).
Maar bovenal, geniet ervan dat hij er nu is. Veel plezier en eet smakelijk.

Woon jij ook in Noorwegen? Broertje woont sinds mei dit jaar samen met zijn vriendin in Oslo.

19

wat een fleurige taart. Leuk hoor.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

20

Wat een beauty...

... het is helemaal een mooi plaatje... !!!

Lekkere vulling !! :9

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

21

wat lief, niet te druk en niet te leeg leuk

22

Cocosvulling lijkt me ook heel erg lekker.

Ziet er mooi uit hoor.

23

mooi zeg en dat voor een tweede !! Heel knap en klinkt heerlijk ! Veel plezier met je broer !

24

dat klinkt echt heerlijk! een super lekkere combinatie lijkt me!
En wat een schattige bloemetjes zeg

25

Wat een complimenten allemaal, bedankt hoor!

Heb maar drie kleurtjes gebruikt voor de bloemetjes omdat ik simpelweg nog maar 3 kleurtjes fondant heb, haha, maar het is er toch erg vrolijk uitgekomen! Hij smaakte inderdaad heerlijk, kwam op het idee van cocos en chocola door de smaak van Bounty, broerlief is er gek op!

Op naar de volgende!