Onderwerp: En ik heet.....
Hi Meiden (of moet ik Dames zeggen),
Hier dan eindelijk een berichtje uit Harmelen. Kijk al wat langer rond op de site en heb nu toch maar besloten de stap te wagen om me eigen voor te stellen.
Ik ben 33 jaar, woon samen met mijn geweldige vriend (helaas nee nog niet getrouwd) en ben moeder van Britt (7 jaar) Sem (4 jaar) en Noa (2 jaar).
Naast deze verslavende hobby, werk ik 2,5 dag en ben ik daarnaast Penningmeester bij Stichting Cursusproject Harmelen (vrijwilligerswerk), pas 1 dag op mijn neefje van 2 en in het weekend help ik bij mijn ouders in de winkel (fruitbedrijf met huisverkoop). Kortom, ik kan niet echt stil zitten en help graag alles en iedereen.
Voor de 4e verjaardag van mijn oudste dochter heb ik (nu dus 3 jaar) geleden 2 barbie taarten gemaakt. Voor mijn zoontje een bob de bouwer taart (zal de resultaten daarvan niet laten zien
In de loop der jaren behoorlijk verslaafd geraakt en nu ben ik eigenlijk sinds de zomer actief aan het bakken geslagen voor buren, vrienden, familie en sinds kort ook voor derden.
Ik zou a.s. zaterdag eigenlijk de workshop Icing voor beginners gaan doen, maar de oppas heeft afgezegd, voor de middag gelukkig (gisteren) nog wel iets kunnen regelen, maar helaas (snik snik) de ochtend dus moeten annuleren.
Denk dat jullie me wel regelmatig tegen zullen komen hier....
Groetjes en wie weet tot spreeks
Linda