Re: pluk van de petteflet
Lijkt me ook heel moeilijk maar echt heel knap gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » pluk van de petteflet
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Lijkt me ook heel moeilijk maar echt heel knap gedaan!
die is mooi en wat iedereen al zegt hij is het echt.
Puzzelen niet je sterkste kant?? Nou dat is dan bij deze veranderd! Wat ontzettend goed gepuzzeld!! En dat het Pluk is dat zie je direkt hoor!!
Die is mooi. Lijkt sprekend. Knap gepuzzeld.
Groetje, Jennie
Wat een geweldige taart!
Heel erg leuk geworden. Loop zelf al langer met dit idee rond, maar jij bent me voor! Hij is echt super geworden!!
Ik vind hem echt super ! Heel knap gepuzzeld ook, het is echt geen eenvoudig plaatje!
Prachtig Sas... maar dat had ik je gisteren aan de telefoon al gezegd he...
... en nogmaals superbedankt voor vandaag he
Prachtig Sas... maar dat had ik je gisteren aan de telefoon al gezegd he...
... en nogmaals superbedankt voor vandaag he
geen probleem koenie.....je koerier was razendsnel... hahahaha
Ah echt een superleuke taart! Prachtig geworden! Pluk is echt altijd leuk!
wat een prachtige pluk!
Deze is echt heel erg leuk zeg.... Een niet alledaagse keuze (Denk aan Bumba) en zo super uitgewerkt!!! Ontzettend leuk/mooi/gaaf gedaan!!!
WAUW WAUW WAUW! Deze is echt te gek. En moeilijk zo met al die dunnen lijntjes lijkt me.
Deze is zo schitterend. Alsof Pluk met zijn rode kraanwagentje zo uit zijn boek is gereden. Wow!!!!
Helemaal mooi........vooral gezichtje is goed gelukt zeg! Leuk zo met die stippenachtergrond!
Ohh, ik ben DOL op Pluk! Hij is hartstikke goed gelukt. Hoe doe je die dunne zwarte lijntjes?
Ohh, ik ben DOL op Pluk! Hij is hartstikke goed gelukt. Hoe doe je die dunne zwarte lijntjes?
ik heb heel erg zitten twijfelen tussen zwart fondant of met icing spuiten en dat laatste durfde ik toch niet aan......dus eerst getracht een afdruk te maken in het marsepein van de kraan en daarna opvullen met zwarte rolletjes fondant....was een hels karwei want dat spul plakt zo verschrikkelijk...dus als ik 1 stukje had neergelegd hingen er alweer 3 aan mijn mouw...grrrrrrrrrrrrrrrrr
Geweldig!! Heel leuk gedaan! Het is net of ik in het boekje van mijn dochter aan het kijken ben.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » pluk van de petteflet