Re: 80 rozen, pffff...:)
Moooooi!
Hihi, had de oude mevrouw wel in de gaten dat ze geen boeketje kreeg maar een taart? (in het water zetten is zooooo zonde)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 80 rozen, pffff...:)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Moooooi!
Hihi, had de oude mevrouw wel in de gaten dat ze geen boeketje kreeg maar een taart? (in het water zetten is zooooo zonde)
Prachtig zeg, mooie kleuren ook.
De taart is op, hoorde ik vanmorgen en was erg lekker. Wel veel marsepein inderdaad, dus er liggen nog wat rozen te wachten als snackje, hihi!
Bedankt voor jullie complimenten, mijn broertje zag hem toevallig op internet en zei: "Jeetje, dat vind ik nou helemaal niks, wat een kitsch!" Ieder zijn ding dus...
Ik vind dit echt helemaal mooi zeg! En wat een werk!!!!!!!!!!!!
De kleurencombie vind ik overigens prachtig.
Super WAAAUUUHHHH, een plaatje om te zien!
Oooh, wat prachtig en wat dapper dat je eraan bent begonnen... ik wil hem ook maken, maar ik durf nog niet...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel moooi, je hebt echt eer van je werk hoor!!
(tja, dat ben ik dus als ik stilval, en ik kan je zeggen: dat is heel zeldzaam. WAT! IS! DIT! MOOI!)
Heel erg GAAF!!!!!! SuperGAAF zelfs!!!!!!!!
MOOI! En dan toch nog 80 rozen op je taart, dat zie je er niet van af. Vind je exemplaar echt super hoor!
Prachtig!!! Het lijkt net echt!! Knap hoor!! Hoe maak je die roosjes eigenlijk?? Kan je daar ergens een how-to van vinden???
wat een werk maar hij is mooi geworden zeg!
zonde om aan te snijden , en hoe snij je zoiets aan zeg!
Errug mooi gedaan!
Prachtig!!! Het lijkt net echt!! Knap hoor!! Hoe maak je die roosjes eigenlijk?? Kan je daar ergens een how-to van vinden???
Er staat bij de howto's een howto van roosjes maken. Ik doe het zelf zoals Peggy Porchen, uit haar boek heb ik ook het idee van deze taart, had Wendy goed gezien
Wat een mooie chique taart, en wat een werk.
Prachtig!!!
Wauw echt schitterend, hele mooie roosjes, net echt. En wat een werk!!!
Wat een prachtige taart is dit geworden zeg! Jij maakt vast voorlopig geen rozen meer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 80 rozen, pffff...:)