1 Laatst bewerkt door miekje (23-10-2007 21:27)

Onderwerp: Variatie Op Baileysvulling?????????????help!

De baileysvulling die op het forum staat lijkt me superlekker, maarrrrrr
ik hou er niet zo van om met slagroom te werken omdat de taart dan in de koeling moet ivm bederfelijkheid.

Wat denken jullie??? Kan ik het deel slagroom vervangen door botercreme??? (zelfgemaakte zonder water)

Please please please vertel me wat jullie denken want ik durf het eigenlijk niet zomaar te doen. Straks is het niet te eten of is het net zo bederfelijk door bv de gelatine??

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

2

Re: Variatie Op Baileysvulling?????????????help!

Volgens mij gaat het prima samen Miek, de botercreme als vervanger voor de slagroom lijkt mij geen probleem...

Welke taart ben je aan het maken, trouwens???

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Ik zal het recept zo even bekijken dat je bedoelt, maar ik heb laatst botercreme gemaakt (van de webshop) waarbij ik het water had vervangen door Baileys. En verder had ik er gehakte stukjes chocola in gedaan.... Ik heb er een bruidstaart mee gevuld, en kreeg er veel complimentjes over! Wel vond ik ondanks de grote scheut Baileys het geen overheersende smaak. Voor de echte fans misschien wel 'te zacht'....

hmmm...Ik heb het recept net bekeken en ik vind het moeilijk te bepalen of je de slagroom gewoon door botercreme kunt vervangen, sorry!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Jozien schreef:

Ik zal het recept zo even bekijken dat je bedoelt, maar ik heb laatst botercreme gemaakt (van de webshop) waarbij ik het water had vervangen door Baileys. En verder had ik er gehakte stukjes chocola in gedaan.... Ik heb er een bruidstaart mee gevuld, en kreeg er veel complimentjes over! Wel vond ik ondanks de grote scheut Baileys het geen overheersende smaak. Voor de echte fans misschien wel 'te zacht'.....

Had je alle water vervangen door Baileys? Ik heb vandaag zoiets gedaan met ammaretto, maar durfde niet meteen 200 ml te doen!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

5

Yep!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!