Onderwerp: Meer bitterkoekjes...
Ze zijn nu al geliefd de bitterkoekjes... Deze keer een andere kleur amandelbotercreme met oranje strooisels en een marsepeinen bloemetje.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Meer bitterkoekjes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze zijn nu al geliefd de bitterkoekjes... Deze keer een andere kleur amandelbotercreme met oranje strooisels en een marsepeinen bloemetje.
Ze zien er weer overheerlijk uit!! Mooie kleurencombi ook weer!!
Oh, die zijn ook al weer zo leuk!! Het is dat ik niet van bitterkoekjes hou
Jij kan dat toch mooi spuiten altijd !
Jij kan dat toch mooi spuiten altijd !
Ik heb stiekem voor de foto's de aller aller mooiste uitgekozen
Thanks voor het compliment.
Weer helemaal mooi. Leuke details!
Groetjes,
Annelies
Leuk gedaan!!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Gave kleuren. Ook deze zien er fantastisch uit!
gezellig,versierde bitterkoekjes en lekker
Het is dat ik niet van bitterkoekjes hou
Zal ik er een mini cupcakeje onder schuiven????
heel knap! en mooi gespoten!
Weer van die schatje zeg! En ook ik vind het zo mooi gespoten. Wil je even je geheim prijs geven??
Vorige week ook met botercreme gespoten, en bij mij zitten er helemaal geen mooie strakke randen om. Het zijn dan onderbroken lijnen met gaten erin.... zucht!
Heb je een goeie tip? Ik gebruik het recept van de site.
Zag je reactie al bij mij staan, hahahahah ben een beetje van het padje af Marlies.
Maar uh.... die gouden tip is nog steeds welkom hoor
Super weer! Ze zien er echt sjiek uit, heel leuk!
Mmmmm erg lekker hoor Marlies! Mag ik vragen waarmee jij de botercreme kleurt? Dat lukt mij nl. nooit
Mmmmm erg lekker hoor Marlies! Mag ik vragen waarmee jij de botercreme kleurt? Dat lukt mij nl. nooit
Met kleurgel van Wilton. Gewoon hier bij de webshop verkrijgbaar.
die zien er heerlijk uit!!
He wat leuk. Misschien moet ik het ook maar eens proberen om ze op zo'n manier te versieren, misschien dat ik dan de bitterkoekjes eindelijk ga vinden. Klinkt lekker die amandel creme.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Meer bitterkoekjes...