1

Onderwerp: totaal niet trots op m'n whimsical

Heb dit snel even gemaakt, maar ben er totaal niet tevreden mee. Het viel me tegen kwa werk, en ook ging de marsepein (het blauwe gedeelte) helemaal scheuren, snapte niet hoe dat kwam...
Het is maar een heel kleintje hoor, hij staat op een normaal bord.
Maar ik wil hem toch posten omdat ik weet dat sommige mensen heel blij worden van mijn mislukte taarten (noem geen namen :)) ;) Dus vooruit...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WVNVN8NG-1.jpg

Dit was een candy-candy taartje, heeeeeel klein(10x10 ofzo), ook niet naar m'n zin (de ogen!), maar ze was er erg blij mee (ze is 29 maar vroeger h

Mijn website: Presentaart

2

Re: totaal niet trots op m'n whimsical

Candy, candy, candy, klein wat zal het zijn candy klein!
Meid dit brengt jeugdsentiment naar boven hoor. Heerlijk!
Zit ik nu wel de hele avond met dat liedje in mijn hoofd, hhhahahahaha.
Vind je taarten leuk hoor! Je puzzel is helemaal top zelfs.

3 Laatst bewerkt door belluna (22-10-2007 18:54)

mascha schreef:

Maar ik wil hem toch posten omdat ik weet dat sommige mensen heel blij worden van mijn mislukte taarten (noem geen namen :)) ;) Dus vooruit...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WVNVN8NG-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HHHCJY83-1.jpg

ueh, ik voel me een beetje aangesproken :grr:  grapje!!!
neen, ik vind jouw taarten altijd super afgewerkt en ben niet blij, maar eerder iets van opgelucht, dat het jouw toch ook kan overkomen :D  :D  :D
maar ik vind hem wel leuk

en candy candy ik meende ze te herkennen, want ik kijk vaak foto's zonder te lezen :D en vind hem ook leuk, candy candy, met dikke tranen ... ik word terug klein ...

x

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

4

morgen is weer een nieuwe dag, met een heel nieuw avontuur..
lalalalalallalalalal (weet ik niet meer)

Babs schreef:

Candy, candy, candy, klein wat zal het zijn candy klein!

Wie weet wie weet zie je de prins als hij je huhuhuhuhu verder weet ik het niet meer
Ik wou dat ik zo'n "mislukte' whimsical kon maken en inderdaad candy lijkt goed

Alles goed???? nee 3 fout

5

ueh, ik voel me een beetje aangesproken :grr:  grapje!!!
neen, ik vind jouw taarten altijd super afgewerkt en ben niet blij, maar eerder iets van opgelucht, dat het jouw toch ook kan overkomen :D  :D  :D
maar ik vind hem wel leuk

Haha :lol: Ik zeg niets :x

Mijn website: Presentaart

6

Nou ik vind ze anders super hoor. Van die scheuren van de marsepein zie ik niks van terug. En knap die candy -candy taartje, vooral mooi gepuzzeld vooral op zo'n klein taartje, lijkt me heel erg moeilijk.

Maar heet die tekenfilm serie candy candy ? Nog nooit van gehoord :o

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Mascha... niet te "nega" he... je mag er best trots op zijn!

Ben je er al uit waarom ie scheuren ging? Te dun?

Vind de kleuren wel heel gaaf... en lief zo'n "klein" schevertje...
Van mij krijg je weer een groots compliment ;) :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Ondanks dat je niet tevreden bent, vindt ik jou creaties wel mooi hoor.

Groetjes Tweety!

9

Nou, doe mij maar een van jouw mislukte taarten dan...want ik vind m prima!!
Candy ken ik ook! Met van die opwellende tranen in haar ogen!

Je hart fluitsert, luister goed!

10

Ken het meideke niet maar ziet er heel mooi uit en zo klein gemaakt zeg ...extra prutswerk!
Je schevertje is toch ook mooi zeg ondanks het tegenvallen

11

Ik vind ze toch erg leuk hoor. En ik ben van het Candy-tijdperk en mijn zusje moest altijd huilen bij Candy :lol:

12

ik zie 2 mooie taarte maar ik snap ebstd at je baalt en ohhh candy candy dat is echt jeurgssentoment wat zou ik DAT graag nog eens willen zien ( mijn vader zei altijd moet er weer een handdoek onder de tv... hihihi)

13

Ik zie zo 1 2 3 niet wat er is is met je taarten, maar ik ben wat mijn eigen taarten aan gaat ook perfectionistisch hoor, dan zie ik er van alles aan en ander zit alleen maar ooohh en aaaahh. Wij zijn gewoon niet gauw helemaal tevreden met een taart!

O :Y Candy Candy ook uit mijn tijdperk. Pfff we worden oud ;) Maar wat goed gepuzzeld op een taartje van 10 x 10!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

Ik vind ze erg mooi geworden!

15

Ja, hier weer een die Candy kent, dus ook een ouwe taart, hihihi, mooie taarten hoor en mislukken kan bij iedereen gebeuren, alleen fijn te weten dat de goeien het ook overkomt. :lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

16

Candy candy, ach, zucht, zwijmel, en Anthony natuurlijk!! Mijn eerste grote liefde!

Ik vind het een leuk idee zo'n kleine whimsical!! Dat geeft moed tot oefenen! Ga ik ook eens doen want bij zo'n grote zakt de moed me al in de schoenen!!
Enne, ik vind hem toch eigenlijk best wel heel erg leuk!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

17

Op de foto kan ik niet zien dat de marsepein gescheurt is. Ik vind het het ondanks dat jij zelf niet tevreden bent heel goed gelukt. Het is schuin(whimsical), maar het staat toch mooi rechtop....hihihi Ik moet om mezelf lachen....ik hoop dat snap wat ik bedoel!! hahahaa

En je candy candy herkende ik ook gelijk!! Ik keek ook elke dag naar!! Ik woonde toen op Curacao en het werd uitgezonden op een Venezolaanse tv zender. Kinderjaren..........leuk!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

18

miekje schreef:

Candy candy, ach, zucht, zwijmel, en Anthony natuurlijk!! Mijn eerste grote liefde!

Hahahaha, miekje.... Anthony dat je dit nog weet! Ik pies bijna in mijn broek. Ik was ook helemaal verliefd op hem. Die ogen en zo stoer en lief.
HAHAHAHAHAHHAHAHHA..... Oh erg zeg!

19

Wat een somberheid over je taarten en ook nog eens zo onterecht! De scheuren kan ik niet zien, maar ik vind het een mooie scheverd! Je puzzelplaatje is fantastisch, zeker als je bedenkt hoe klein die is. Dat moet een pietepeuterig werkje zijn geweest. En van Candy Candy heb ik nog nooit gehoord... begin te vermoeden dat ik uit een ander tijdperk kom :-( (34)

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

20

Leuk hoor!