26

Re: Helemaal ZELF nagemaakte stapeltaart!

Geweldig! Ik ken het "origineel" ook en vind het ook zo'n taart die ik eens moet maken (maar ik heb een zoon), maar ik vind de jouwe helemaal te gek!

27

allereerst proficiat met je dochterje!! Je taart is supergeweldigfabelachtigzachtjes lief!
Wat een snoesje en mmmmmmm lekker lijkt me toch ...met liefde gemaakt dat smaakt!
Hoe maak je die overheerlijke  banketbakkersroom met amarettikoekjes en rum

28

Aaaaaah hij is echt heeeeeeel poepig geworden zeg !  Echt super hoor !!!

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

29

[quote=Jos

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

30

deze ga ik opslaan wat een lieverd zeg.

en die kleurtje helemaal goed.

groetjes marlies

31

Bedankt weer voor alle lieve reacties natuurlijk.

En inderdaad de maand januari vorig jaar waren heeeeeeeeeeeeeeeel koud en moest toen heel veel warmte opzoeken. Hahhahahahahahahahh... ja en dan kan er zomaar 9 maanden later een kindje zijn.

karine schreef:

Hoe maak je die overheerlijke  banketbakkersroom met amarettikoekjes en rum

Ik heb dus eerst banketbakkersroom gemaakt. Daardoorheen verkruimelde amarettikoekjes, en een paar druppeltjes rum-essence.
Heel simpel, maar de smaak was overheerlijk.
In combinatie met de amadelbotercreme en afgewerkt met marsefond is het een supercombi. Heerlijk!

32

Klinkt onwijs lekker en dat op zo'n ontiegelijk schattige - zonde om op te eten - prachtig nagemaakte - stapeltaart. Van harte met dochterlief! Altijd weer bijzonder zo'n eenjarige verjaardag. Maak je de bevalling in gedachten nog eens mee en nog eens en nog eens...

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

33

Heel mooi gedaan en super afwerkt!! Toen ik het voor het eerst bij the Piece of cake zag, had ik ook dezelfde gedachte. Alleen is mijn dochter bijna 5 dus wie weet als ik ooit een bestelling krijg voor een taart van een 1 jarige.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl