Re: Gaudi-taart bij de Sagrada Familia in Barcelona!
Echt een supertaart dit zeg, heel mooi gemaakt en zo met de achtergrond op de foto erbij, zucht... wat een bofkonten jullie met familie in Barcelona! :-D
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gaudi-taart bij de Sagrada Familia in Barcelona!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Echt een supertaart dit zeg, heel mooi gemaakt en zo met de achtergrond op de foto erbij, zucht... wat een bofkonten jullie met familie in Barcelona! :-D
Dát is nog eens een prachtidee, een taart mozaieken! Goed gedaan zeg! En dan ben je blij dat je geen familie naast het Alhambra hebt wonen, want dan ben je nog wel even bezig!
Dát is nog eens een prachtidee, een taart mozaieken! Goed gedaan zeg! En dan ben je blij dat je geen familie naast het Alhambra hebt wonen, want dan ben je nog wel even bezig!
De familie van de Spaanse man woont in Cordoba..... , wie weet waar we ooit nog eens terecht komen ! Welkom zijn we zeker, we hebben ze wel eens ontmoet omdat zij in de zomer, als het bloedheet is in het binnenland, naar Barcelona komen om daar te 'overzomeren'.... Oma Blanco had nu ook weer een schattig setje voor Lisette genaaid, nog altijd een beetje 'verdrietig' dat ze zelf geen dochters had...
Je boft maar, heerlijk klinkt jullie reisje en boeiend je verhalen...
En dan ook nog eens een mooi taartje op die prachtlocatie ongeschonden aan kunnen laten komen, super! Daar moeten jullie echt van genoten hebben...
Groetjes, Jozien.
Wat een goddelijke plek... euhhh... taart! Ben een groot Gaudi-fan en vind je taart top!
Jeetje Yvonne.
Wat gaaf, en spannend.
Je taart is prachtig gemozai
Wow, wat een locatie om te wonen!!! En ook een erg mooie taart hoor! Ben altijd erg jaloers op mensen met familie in het (verre) buitenland. Bij mij woont iedereen binnen een straal van hooguit 40 km, dus geen leuke buitenlandse tripjes naar familieleden.
1 woord: PRACHTIG!!!!!
wow heel mooi gemozaiekt, lijkt me indrdaad lastig zonder voeg,,..
ik ben helemaal in de stemming want heb net zelf een paar dagen Barcelona geboekt om mijn mama voor haar 70 ste te geven (moeder/dochter uitstapje). Ik zat al te denken om haar een Barcelona taart te geven als hint, maar die van jou is zo mooi...nou moet ik eens heel hard gaan denken wat ik ga doen..
groetjes Myrthe
Wat ontzettend gaaf gemaakt! Wat een priegelklus maar wat een super resultaat . En de foto van de taart in Barcelona kijk ik even heel snel overheen, voor ik hier groen uitsla ... Wauw...wat een plaatje!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gaudi-taart bij de Sagrada Familia in Barcelona!