Re: Roosmarijntje
Nog gefeliciteerd Jozien!! En je eerste taart vind ik echt om bij te smelten, wat een liefie dat poppetje bovenop!! De andere 2 zijn ook erg mooi (en vooral errug!!) lekker!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roosmarijntje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog gefeliciteerd Jozien!! En je eerste taart vind ik echt om bij te smelten, wat een liefie dat poppetje bovenop!! De andere 2 zijn ook erg mooi (en vooral errug!!) lekker!!
nog van harte, ze zien er prachtig uit!
Van harte met je jongste en van harte met al je mooie taarten. Je geboetseerde Roosmarijntje is heel schattig en die worteltjestaart is subliem! Jullie hebben vast een smuldag achter de rug...
Ik dank jullie voor de complimentjes, fijn toch altijd weer om te horen....
Wat is chocolate plastic precies? Maak je dat zelf of koop je dat kant en klaar?
Ik heb het inderdaad zelf gemaakt. Het is eigenlijk kneedbare chocola. Het wordt ook wel chocolate leather genoemd, en dat vind ik eigenlijk de beste naam want het lijkt inderdaad erg op leer.
gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid!!!
Wat een leuke taart heb je voor Roosmarijntje gemaakt, heb het ff opgeslagen, als dat mag??
Gr. Sammy
H
mooie stapeltaart! leuke kleurencombi en wat een schatje zit daar bovenop.
Wat een werk zeg al die prachtige taarten! Ik vind vooral de eerste taart helemaal geweldig. Het poppetje is prachtig en het gemarmerde groen ook!! Super taarten!
Wat een schattige stapeltaart!!!! Heel erg mooi geworden!!!
mooie taarten
dat poppetje op de stapeltaart is echt heel lief
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roosmarijntje